استاندار کردستان:

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ 20:50
حمایت خود را از کشتی استان اعلام می کنیم
تلاش می کنیم بخش خصوصی در کنار هیأت کشتی استان قرار بگیرد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در سنندج با مهندس بهمن مرادنیا استاندار کردستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در این دیدار که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کشتی استان و محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد گفت: کردستان نوجوانان و جوانان مستعدی در کشتی دارد که در صورت حمایت از آن ها، شاهد نتایج خوبی در کشتی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدفم از سفر به استان های مختلف، در میان گذاشتن مشکلات کشتی با مسئولان ارشد استانی و گرفتن قول حمایت آن ها از ورزش ملی کشور است، چراکه کشتی جزئی از هویت ایران محسوب می شود و باید پاسدار این رشته ملی، سنتی و مذهبی باشیم.

مرادنیا استاندار کردستان نیز با بیان اینکه حمایت خود را از کشتی استان خواهیم کرد، گفت: تلاشمان را خواهیم کرد تا بخش خصوصی را بعنوان حامی مالی در کنار هیأت کشتی استان قرار دهیم تا بخشی از هزینه های هیأت تأمین شود.

وی ادامه داد: حضور شما در استان ها باعث انگیزه در میان نوجوانان و جوانان و همچنین مسئولان برای پرداختن به کشتی می شود.

خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان نیز اظهار داشت: مردم کردستان کوه ابیدر را مقدس می دانند و این سالن شش هزار نفری هم با تلاش های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان بعد از سالها احداث شد و خیلی از نیاز های اهالی ورزش و مخصوصا کشتی را برطرف می کند و حضور رئیس فدراسیون را نیز برای کشتی استان به فال نیک می گیریم.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون