سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ 08:05
وبینار دانش افزایی کشتی آلیش و کلاسیک بانوان برگزار می شود
در صورت گرفتن مجوز رقابت های قهرمانی کشور انجام خواهد شد
فاطمه درخشانی گفت: برنامه های مناسبی را برای کشتی بانوان در نظر داریم که برخی از آن ها را اجرایی خواهیم کرد و برخی دیگر نیز منوط به بهبود شرایط به واسطه ویروس کرونا و گرفتن مجوزهای لازم است.

فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر که شرایط انجام تمرینات و مسابقات در رشته های بانوان وجود ندارد، انجام برنامه های مجازی در دستور کار ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: به همین منظور به زودی وبینار دانش افزایی برای مربیان آلیش و کلاسیک بانوان برگزار می شود که موضوعات آن در مورد تغذیه، فیزیوتراپی، قوانین مسابقات و بازآموزی فنون است.

درخشانی با بیان اینکه اولویت اول ما برگزاری رقابت های قهرمانی کشور است تصریح کرد: باید منتظر بمانیم تا شرایط کرونا بهبود پیدا کند و همچنین مجوزهای لازم را به منظور برگزاری مسابقات دریافت کنیم و پس از آن قطعا رقابت های قهرمانی کشور در رشته های آلیش و کلاسیک بانوان برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه کشتی گیران از تمرینات دور نمانند به دنبال کسب مجوز برای برگزاری اردوی تیم آلیش بانوان هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط، اسامی نفرات دعوت شده به اردو اعلام خواهد شد.


برچسب ها :