اخباری از کشتی کرمانشاه

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ 19:11
دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان
برنامه کشتی از شبکه زاگرس پخش می شود
نشست مسئولان هیأت کشتی استان کرمانشاه با مدیرکل صدا و سیمای استان دیروز (یکشنبه) در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیری مدیرکل صداوسیما در این نشست با بیان اینکه برادران محبی شناسنامه کشتی و ورزش کرمانشاه هستند افزود: وجود این دوبرادر باعث شد که بسیاری از جوانان کرمانشاهی به کشتی علاقمندشوند. کشتی ورزشی است که نیازمند حمایت دارد. در نشستی با رئیس فدراسیون عنوان کردم که حاضریم در شبکه زاگرس یک میزکشتی تشکیل دهیم و به طور متمرکز در کرمانشاه مستقر باشد.

امیری ادامه داد: ورزش از جایگاه مهمی در دیدگاه مدیریتی من قرار دارد و در آینده ای نزدیک شاهد تحولات اساسی در برنامه های ورزشی چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی در شبکه زاگرس خواهیم بود.

در ادامه این جلسه برادران محبی ضمن تقدیر از مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه در خصوص توجه به ورزش و بطور اختصاصی تر به کشتی به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است این دیدارها در پی جلسات رئیس فدراسیون کشتی با مسئولان سازمان صدا و سیما در جهت راه اندازی برنامه تخصصی کشتی در شبکه های استانی برگزار می شود و تاکنون 7 استان صاحب برنامه اختصاصی کشتی شده اند.


برچسب ها :