رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی:

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ 12:48
سه سالن کشتی و 10 تخته تشک در اختیار هیأت قرار می گیرد
در حال پیگیری نتایج جلسات رئیس فدراسیون هستم
علی علیزاده گفت: سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان ها بسیار سازنده و با نتایج مثبت است و تمامی جلسات برگزار شده، خروجی دارد.

علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رئیس فدراسیون کشتی، در شرایطی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد که ما در وضعیت قرمز کرونا بودیم و منع تردد وجود داشت، اما ایشان خطرات کار را پذیرفت و در مرکز استان حضور یافت.

وی ادامه داد: البته قصد داشتیم که در شهرستان های استان نیز حضور یابیم که منع تردد مانع از این کار می شد، ضمن اینکه با دستورالعملی که آمده بود برگزاری جلسات بالای 15 نفر ممنوع بود.

علیزاده با بیان اینکه سفر رئیس فدراسیون به استان ها برای پیگیری مشکلات آن ها برای اولین بار است که اتفاق می افتد تصریح کرد: به نظرم حضور ایشان در تبریز منشأ خیر بود و ما جلسات مختلفی را با مسئولین ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار، شورای شهر، شهردار، نمایندگان مجلس، آموزش و پرورش، سپاه و ... برگزار کردیم و نتایج خوبی نیز از این نشست ها بیرون آمد.
وی ادامه داد: البته پیگیری نتایج این جلسات وظیفه بنده است که من نیز پیگیر تمامی قول های داده شده هستم.

علیزاده افزود.: یکی از دست آوردهای این سفر در اختیار قرار دادن 3 سالن کشتی توسط سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری بود که سالن میثاق سپاه قرار است در 22 بهمن ماه رونمایی شود و فدراسیون کشتی نیز قرار است تشک کشتی به ما اهداء کند. همچنین سالن امامت را که جزء سالن های آموزش و پرورش است قرار است تحویل هیأت کشتی استان دهند و تحویل سالن شهرداری نیز در مراحل اداری قرار دارد. ضمن اینکه قرار است شهرداری 10 تخته تشک کشتی به هیأت کشتی استان نیز اهداء کند.

رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا امکان فعالیت ورزشی در کشتی وجود ندارد گفت: با توجه به اینکه محدویت هایی را به لحاظ برگزاری تمرینات داریم، در حال حاضر برنامه های عملی ما اجرایی نشده و به محض رفع محدودیت ها برنامه های خود را به اجرا می گذاریم.

علیزاده تأکید کرد: رئیس هیأت کشتی وظایفی دارد که یکی از آن سرکشی به هیأت کشتی شهرستان ها و بررسی برنامه و پیگیری مشکلات آن است که بنده نیز پیگیر این کار نیز هستم.

وی ادامه داد: کسانی که کار اجرایی کردند و بر مسائل آن اشراف کامل دارند، می دانند که حضور رئیس فدراسیون در مرکز استان و دیدار با مسئولان ارشد استانی چه اثرات مثبتی دارد و کار اجرایی با کشتی گرفتن تفاوت های زیادی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور رئیس فدراسیون که خود از قهرمانان جهان و المپیک است باعث انگیزه در جامعه ی کشتی استان شده و اینکه یک رئیس فدراسیون برای مجموعه کشتی کشور وقت و احترام می گذارد، جای خوشحالی دارد.


برچسب ها :