اخباری از کشتی استان خراسان جنوبی

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ 10:15
حضور رئیس هیأت کشتی در منطقه صفر مرزی
تجلیل از کشتی گیر مستعد شهر درح

عباس سروری رئیس هیأت کشتی استان خراسان جنوبی با حضور در شهر درح در منطقه صفر مرزی از امکانات این استان برای ورزش کشتی بازدید و با مسئولان این شهر دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی  با امام جمعه، شهردار و بخشدار شهر مرزی درح دیدار و گفتگو کرد.
عباس سروری گفت: از آنجا که نونهالان و نوجوانان مناطق روستایی استان از پتانسیل خوبی برای کشتی برخوردار هستند نگاه ویژه مسئولین را می طلبد تا نسبت به تخصیص امکانات و توجه به زیرساخت ها برای ورزش اول کشور در این مناطق بیشتر شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه شورای شهر و شهردار ورزش دوست شهر درح قول مساعد تیم داری در لیگ نوجوانان استان  میزبانی مسابقات استانی در رده‌های پایه را در تابستان ۱۴۰۰ داد.
وی افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تعداد ۱۰۰ عداد دوبنده و بسیج شهر درح نیز سالن  بسیج را در اختیار هیئت کشتی درح  قرار دادند.
ضمنا مقرر شد به محض اجازه ستاد کرونا و ارسال یک تخته تشک از طرف هیات استان تمرینات در شهر درح آغاز گردد.
وی یاد آور شد: هیات کشتی استان تا کنون دو بار در جشنواره بومی و محلی در سال های ۹۷ و ۹۸ ایام نوروز مسابقات کشتی را در این منطقه برگزار نموده است.
قابل ذکر است شهر درح از مناطق کم برخوردار و فاصله شهر درح تا مرز افغانستان 34 کیلومتر و دارای 19 روستا میباشد.
سروری همچنین با امیرحسین حسینی کشتی گیر مستعد استان خراسان جنوبی و شهر درح دیدار و پیگیر روند تمرینات و آمادگی وی شد.
 سروری افزود: امیرحسین حسینی کشتی گیر مستعد نونهال استان در سال ۹۸ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.
 وی ادامه داد: حسینی اکنون با توجه به قرمز بودن این منطقه در زابل در کنار قهرمان نوجوانان جهان امید آرامی  تمرینات خود را پیگیری می کند.
سروری یاد آور شد: بدنبال شرایطی هستیم تا این نوجوان مستعد استان بتواند تمرینات خود را در استان خوزستان پیگیری کند.
بدین منظور مذاکره ای با مربیان تیم ملی جناب آقای رضایی و اخلاقی داشته ایم. به محض فراهم شدن اسکان ایشان را جهت ادامه تمرینات به خوزستان اعزام خواهیم کرد.
ضمنا از طرف شورای شهر درح نیز هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون