اخباری از کشتی کهگیلویه و بویراحمدی

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ 12:47
دیدار رئیس هیأت کشتی با مدیرکل ورزش استان
محمد مؤمنی منش رییس هیأت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد با علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این جلسه مومنی نسب از همکاری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد و گفت: باوجود مربیان دلسوز و داوران خوب و ورزشکاران پرتلاش در سطح استان و تلاش و زحمت هیأت‌های سابق در این رشته هنوز زیرساخت‌های لازم و اصولی در رشته کشتی در سطح استان فراهم نشده است.
 محمد مؤمنی منش تصریح کرد: تا برداشتن کامل موانع موجود و برطرف نمودن مشکلات و رفع کمبودات هرگز شرایط حضور مقتدرانه کشتی‌گیران این استان در سطح میادین ملی و بین‌المللی میسر نخواهد شد.
 مؤمنی منش بیان داشت:علی‌رغم تعطیلی چندین ماهه کشتی در سطح استان جلسات متعددی را در این مدت با مدیرکل ورزش برگزار کردیم که به نتایج خوبی هم رسیدیم .
وی ابراز کرد: سوئیت هییت کشتی استان که چندین سال از کشتی گرفته شده بود و در اختیار اداره‌ کل ورزش قرار داشت با مساعدت جناب آقای علوی مجدداً به هیت کشتی واگذار گردید.
 رییس هیأت کشتی استان از برگزاری همایش کشتی در ماه جاری در یاسوج خبر داد و ابراز داشت: در صورت شرایط مطلوب این همایش با حضور پیش‌کسوتان مربیان قهرمانان داوران و روسای هیأت کشتی شهرستان‌ها جهت تبادل نظر و پیشبرد ورزش کشتی استان برگزار خواهد شد .
مدیرکل ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تقدیر از رئیس هیأت کشتی استان بیان داشت: آقای مؤمنی منش قبل از تصدی هیأت کشتی در هیئت تیراندازی بودند که با توجه به جایگاه اجتماعی خوبی که داشتند توانستند ضمن تجهیز کامل این هیأت برای اولین بار در این رشته ملی‌پوش داشته باشیم .
وی گفت: جلسات مختلفی را در اداره کل ،دفتر جناب آقای مؤمنی منش و سالن‌های ورزشی در مورد برون رفت کشتی از وضعیت موجود برگزار کردیم که یکی از اثرات و نتایج این جلسات برگشت سوئیت هیأت کشتی بود که سال‌ها از آن گرفته شده بود .
سید محمد تقوی سید محمدتقی علوی اضافه کرد: درصدد هستیم هیئت پزشکی را از ساختمان کشتی خارج کنیم، ساختمان اختصاصی هیئت پزشکی درحال اتمام است و به محض خروج این هیأت ساختمان در اختیار کشتی قرار خواهد گرفت.
 علوی ارتقاء مربیان و داوران کشتی استان را لازم و ضروری دانست و گفت: این آمادگی را داریم که مربیان با دانش استان‌های کشتی‌خیز مثل مازندران و خوزستان را جهت آموزش مربیان و کشتی‌گیران به استان بیاوریم و از آن‌ها جهت ارتقاء کشتی استان استفاده لازم را ببریم .
مدیرکل ورزش با اشاره به اعضای هیأت کشتی که همه شما یک ظرفیت خاص دارید گفت: اگر این ظرفیت را به نحو مطلوب در جهت کمک به هیأت کشتی استان به کار ببندید مسلماً کشتی ما رشد چشمگیری خواهد داشت .
سید محمدتقی تقی علوی یکی از مواردی که ورزش کشتی را تهدید می کند، عدم اسپانسر لازم در سطح استان دانست و افزود: طی پنج سال گذشته هیچ‌گونه اسپانسری از سوی هیچ شرکت و کارخانه‌ای در سطح استان ندیدم و ورود به اصناف بهترین اسپانسر در شرایط کنونی است .
در این دیدار اعضای هیأت کشتی استان و روسای هیأت کشتی شهرستان‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و گزارشی از مجموعه زیر نظر خود شدن و همچنین خواستار بیش از پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان از رشته ورزشی کشتی شدند.


گالری تصاویر

برچسب ها :