در راستای پیشرفت کشتی استان آذربایجان شرقی

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ 20:10
اولین سمینار رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها برگزار شد
اولین سمینار روسای هیئت های کشتی شهرستان های سراسر استان آذربایجان شرقی به اتفاق رئیس و هیئت رئیسه کشتی استان امروز پنجشنبه  در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این سمینار با حضور یزدانی  معاون فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد و علی علیزاده رئیس  هیئت کشتی استان  گزارشی اجمالی از مدت زمان حضور خود در هیأت استان ارائه داد.
علیزاده گفت: علاوه بر فعال شدن کمیته های مختلف، با حضور افراد کاردان، تعویض رویه تشک خانه کشتی استان وسفر به 9 شهرستان وبازدید از فعالیت هیاتهای مختلف کارهایی بود که انجام شد. ضمن اینکه از دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون اختصاص سه سالن تخصصی کشتی توسط سپاه، آموزش و پروش و شهرداری بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کشتی ورزش اول و مدال آور کشور است بازگشایی سالن های کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و باه ماهنگی اداره ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت.
علیزاده به رؤسای هیأت کشتی تأکید کرد: امضای تفاهم نامه با آموزش وپرورش جهت استعداد یابی و افزایش جمعیت کشتی  شهرستان حتما مورد توجه قرار گیرد. همچنین به آموزش در تمامی زمینه های مربیگری و داوری منطبق با آخرین تغییرات و قوانین موجود در اهمیت ویژه ای داده شود.
رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی همچنین از حمایت کردن از کشتی گیران و مربیان  در دوران بازنشستگی و تحت پوشش قراردادن این عزیزان از مزایای بیمه و برخورداری از حقوق بازنسشتگی، جذب اسپاسر و فعال نمودن کمیته های مختلف از جمله کمیته اقتصادی هیئت ها جهت حمایت و کمک و مساعدت از کشتی خبر داد.
وی همچنین گفت: هیأت های کشتی شهرستان ها نسبت به برگزاری با رئیس اداره ورزش و جوانان فرماندار، شهردار مسئول سپاه و سایر مسئولین شهر برای ارتقای کشتی شهرستان خود اقدام نمایند.
در این سمینار رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های آذربایجان شرقی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ارتقاء کشتی استان ارائه دادند.


گالری تصاویر

برچسب ها :