رئیس فدراسیون با جامعه کشتی خراسان رضوی دیدار کرد (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ 14:06
دبیر: کشتی خراسان باید به جایگاه اصلی اش باز گردد
به تنهایی نمی توان کار کشتی را پیش برد
رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز در مجمع عمومی هیأت کشتی استان و بعد از آن در جلسه هم اندیشی با جامعه ی کشتی خراسان رضوی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی با بیان اینکه برای پیشرفت کشتی نباید منتظر کسی ماند و باید کار را پیش برد گفت: اگر منتظر این باشیم که بودجه ای از طرف اداره کل ورزش و جوانان بیاید و بعد کار انجام دهیم، کار پیش نمی رود. یک رئیس هیأت شهرستان باید خودش داشته بشد و با رایزنی که با سایر نهادها و سازمان ها انجام می دهد برای کشتی آورده داشته باشد.

دبیر تصریح کرد: به تنهایی کار کشتی را نمی توان پیش برد و اگر قرار بود من در خانه کشتی می نشستم و منتظر آن بودم که کار کشتی راه بیافتد، هرگز این کار عملی نمی شد.

وی ادامه داد: به همین منظور من در تمامی استان ها حاضر خواهم شد و از نزدیک در جریان مشکلات کشتی قرار می گیرم و در جهت رفع آن نیز جلساتی را با مسئولین ارشد برگزار می کنم اما باید بگویم که یک دست صدا ندارد و همه باید دست در دست هم کار را پیش ببریم.

در ادامه روسای هیأت های کشتی نیز در مورد دغدغه های خود صحبت هایی را با رئیس فدراسیون کشتی مطرح کردند.

دبیر همچنین در نشست صمیمانه ای با پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران کشتی استان حضور یافت که در این جلسه نفرات حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از نزدیک به رئیس فدراسیون کشتی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه کشتی خراسان در دهه های گذشته قهرمانان بزرگی داشته گفت: مشهد و استان خراسان رضوی از دیرباز به کشتی شناخته می شود و پهلوانان و قهرمانان بزرگی از این سرزمین به ایران و دنیا معرفی شده اند که از بارزترین آن ها می توان مصطفی طوسی، ابوالقاسم سخدری، احمد وفادار، یعقوبعلی شورورزی، حاج محمد خادم، محمد توکل، امیر و رسو خادم، مجید خدایی و ...  نام برد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: جامعه کشتی استان باید با ایجاد یک همدلی به دنبال این باشند که کشتی خراسان به جایگاه اصلی خود بازگردد و در این میان نقش مربیان سازنده بسیار تأثیرگذار است.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برنامه های خوبی را برای آموزش مربیان و داوران دارد و انستیتو کشتی بلافاصله پس از گذر از ممنوعیت به دلیل ویروس کرونا، با اعزام مدرسان خود به مراکز استان ها کار را شروع خواهد کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :