در دیدار رئیس فدراسیون با استاندار خراسان رضوی مطرح شد:

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ 21:06
معتمدیان: از ظرفیت بخش خصوصی برای حمایت کشتی استفاده خواهیم کرد
دبیر: بیشترین افتخارات ورزشی استان در کشتی است
علیرضا دبیر در ادامه سفر خود به مشهد، امشب با با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت کنونی کشتی در کشور گفت: اگر به رشته های ورزشی استان خراسان رضوی نگاه کنید، می بینید که تنها کشتی بوده است که در المپیک مدال آوری کرده است و بیشترین افتخارات ورزشی استان نیز توسط کشتی گیران بدست آمده است.

وی ادامه داد: در گذشته کشتی بیشترین افتخارات را برای مشهد و استان خراسان رضوی بدست آورده است که می توان در این زمینه به برداران خادم، مجید خدایی، عبدالرضا کارگر، ناصر زینل نیا و ... اشاره کرد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر به کشتی مانند سایر رشته های ورزشی دیگر نگاه می شود اما نمی دانم این نگاه با چه شاخص بندی انجام می شود.

وی افزود: وقتی یک رشته ورزشی این پتانسیل را دارد که در میادین المپیک و جهانی افتخارآفرین باشد، باید توجه ویژه ای به آن شود و دلیل اینکه کشتی خراسان رضوی با سال های گذشته خود فاصله گرفته، عدم توجه به آن است.

معتمدیان استاندار خراسان رضوی با اعلام حمایت از ورزش ملی کشور گفت: رئیس هیأت کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان با همکاری یکدیگر برنامه های خود را تنظیم و به ما اعلام کنند تا بتوانیم از ظرفیت های بخش خصوصی برای کمک به کشتی استان استفاده کنیم.

در این دیدار همچنین مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها، یکی از باشگاه های شهر مشهد زیر نظر هیأت کشتی استان فعالیت خود را ادامه دهد تا تیم استان از شرایط تمرینی دور نباشد.

دکتر مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان و عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه حضور داشت.


گالری تصاویر

برچسب ها :