حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان خراسان رضوی (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ 10:54
جلسه با شورای شهر مشهد مقدس
دبیر: از کشتی مشهد به صورت ویژه حمایت کنید
علیرضا دبیر برای بررسی کشتی در استان خراسان رضوی در شهر مشهد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی که برای سفری دو روزه به مشهد رفته است، در اولین جلسه ی کاری خود صبح امروز با حضور در شورای شهر مشهد، با رئیس و اعضای این شورا دیدار و گفت و گو کرد و گزارشی را از وضعیت کشتی کشور به آن ها ارائه داد.

دبیر در این دیدار با تأکید بر اینکه کشتی هویت ملی کشورمان است و پهلوانان بزرگی و نامی نیز در خراسان بزرگ حضور داشته اند تصریح کرد: هر چه بیشتر به این رشته توجه شود، به فرهنگ و تاریخ و هویت این ملت و کشور توجه شده و کشتی را باید خارج از ورزش دید و در واقع کشتی جزئی از ایران محسوب می شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به کشتی گیران خراسان در دهه 70 شمسی گفت: شهر مشهد در گذشته قهرمانان بسیار بزرگی همچون برادران خادم، به دنیا معرفی کرده و پهلوانان این خطه مانند مصطفی طوسی، ابوالقاسم سخدری، احمد وفادار و یعقوبعلی شورورزی نیز جزء پهلوانان نامی ایران محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه سابقه حضور در شورای شهر را دارد و می داند که این نهاد به چه میزان می تواند در کمک به رشته کشتی مؤثر باشد گفت: قطعا دست شورای شهر برای حمایت و دادن امکانات به کشتی باز است و شما دوستان می توانید که با کمک به کشتی مشهد بار دیگر کشتی این شهر را به روزهای اوج خود برسانید.

اعضای شورای شهر مشهد نیز در این نشست قول حمایت و همکاری با هیأت کشتی استان خراسان رضوی را دادند.

در این دیدار جمعی از پیشکسوتان کشتی و مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان خرسان رضوی نیز حضور داشتند.



گالری تصاویر

برچسب ها :