در نشست صمیمانه رییس فدراسیون کشتی با جامعه کشتی استان قم مطرح شد؛

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ 17:44
تأکید بر همدلی و هماهنگی برای پیشبرد کشتی استان

رییس فدراسیون کشتی در سفر امروز خود (چهارشنبه) به قم با پیشکسوتان، داوران و مربیان کشتی این استان نشست صمیمی را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این نشست با بیان اینکه در حال جمع آوری آمار مربیان کشتی فعال استان‌ها هستیم تا برای بیمه این مربیان تدابیری اندیشیده شود تصریح کرد: آموزش اصولی مربیان و همچنین تفکیک مربیان رده ی سنی پایه و بزرگسال در دستور کار فدراسیون کشتی است.
وی در مورد ویژگی نفراتی که کاندیدای هیأت کشتی استان ها هستند تصریح کرد: اولین چیز برنامه است، یک رئیس هیأت باید برنامه ریزی برای انجام امور کشتی در استان خود داشته باشد و باید یک مدیر توانمند که بتواند برای کشتی استان آورده داشته باشد در رأس کار قرار گیرد.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه برای انجام امور، خرد جمعی و کار گروهی لازم است تصریح کرد: ابتدا باید برای کار کردن همدل بود و خدا را در نظر گرفت و پس از آن با همکاری و همیاری در پیشبرد اهداف مدنظر گام برداشت.
دبیر به مربیان و پیشکسوتان کشتی استان گفت: فدراسیون به کشتی آزاد و فرنگی به یک اندازه بها می دهد و هیچ کدام از این رشته ها به رشته ی دیگر اولویت ندارند.
وی با بیان اینکه مربیان موفق در کشتی عاشق کار خود هستند اظهار داشت: مربی گری کشتی چیزی بالاتر از عشق است، و برای اینکه بتوانید قهرمانان بزرگی به دنیای کشتی معرفی کنید، باید از خود بگذرید تا به نتیجه لازم برسید.
رئیس فدراسیون کشتی، با بیان اینکه اگر مربیان سازنده در استان ها فعال شوند، کشتی کشور رو به جلو می رود گفت: برنامه های خوبی برای مربیان کشور از جمله برگزاری کلاس های آموزشی داریم و یک مربی باید توان بدنی و توان ذهنی را در اولویت کار خود قرار دهد.
در این نشست صمیمی پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران کشتی استان دغدغه ها و مشکلات خود را با رئیس فدراسیون مطرح کردند.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون