اخباری از کشتی خراسان جنوبی

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ 09:06
خانه کشتی شهرستان بشرویه احداث می شود
با دستور فرماندار شهرستان بشرویه خانه کشتی این شهر احداث می شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عباس سروری رئیس هیات کشتی استان خراسان جنوبی گفت: در دیدار با فرماندار کشتی دوست شهرستان بشرویه، یکی مطالبات کشتی گیران بحث احداث خانه کشتی بود که با دستور فرماندار و اختصاص زمین بزودی مراسم کلنگ زنی انجام خواهد شد.

 ایشان ادامه داد : کشتی گیران بشرویه ای در تمام رده های سنی در مسابقات کشوری حضور پیدا کرده اند و نیاز به نگاه ویژه مسولان شهرستان می باشد.

 سروری درادامه اظهار داشت باوجود تمام استعداد ها در بشرویه متاسفانه سالن فعلی مورد استفاده کشتی گیران بشرویه ای چندمنظوره است لذا اگر به دنبال کسب سکوهای ملی و ببن المللی هستیم، نیازمند زیرساخت های مناسب هستیم
 وی ادامه داد:خوشبختانه با توجه به علاقه زیاد مردم به ورزش کشتی در این منطقه و جلسه با فعالان رشته کشتی مقرر شد در صورت اختصاص زمین، ساخت خانه کشتی توسط مردم و خیریه انجام خواهد شد.


سروری گفت: مهندس بلالی شهردار بشرویه  گفت: تمام توان خود را برای کمک به ورزش کشتی بکار خواهیم بست و با توجه به پناسیل فرزندان این منطقه از کشتی بصورت ویژه حمایت خواهیم کرد. به محض دریافت طرح زمین را در اختیار هیات کشتی قرار خواهیم داد تا در روند ساخت خانه کشتی تسریع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلساتی را نیز با امام جمعه شهرستان بشرویه و سایر مسئولین به منظور حمایت کشتی از این شهر برگزار کردیم.


گالری تصاویر

برچسب ها :