با حضور نناد لالوویچ

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ 09:10
کنفرانس پایان سال اتحادیه جهانی کشتی در بلگراد برگزار شد
کنفرانس پایان سال ۲۰۲۰ میلادی در حاشیه رقابت های جام جهانی صربستان برگزار شد و در آن نناد لالوویچ ریاست اتحادیه جهانی و روسای دپارتمان های این اتحادیه گزارشی از عملکرد و خلاصه ای از برنامه های پیش روی خود را ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ابتدا نناد لالوویچ ضمن آرزوی دیدار حضوری نمایندگان کلیه کشورها در آینده ای بسیار نزدیک بر لزوم همبستگی تمامی کشورها برای عبور از این شرایط دشوار تاکید کرد. او در ادامه برگزاری رقابتهای جام جهانی صربستان را یکی از مهم ترین برنامه های اتحادیه جهانی کشتی دانست که با تلاش شبانه روزی همگان تحقق یافته است و آرزو کرد که در پایان این رقابت ها همه حاضرین به سلامت به کشورهای خود بازگردند.

ریاست صرب تبار اتحادیه جهانی کشتی سپس به تصمیماتی که کمیسیون فنی در تمامی ابعاد در دو سال گذشته اتخاذ کرده اشاره کرد و همه این تصمیمات را در راستای تلاش برای جذاب تر شدن ورزش کشتی دانست. لزوم توجه بیشتر به کشتی ساحلی و سایر سبک های سنتی کشتی، تشویق جوانان به حضور در این رشته ورزشی، توسعه کشتی زنان دیگر بخش های صحب تهای لالوویچ را تشکیل می دادند. او در پایان مجددا بر یکپارچگی، اتحاد و همدلی کلیه کشورها تاکید کرد و اعلام نمود که هیأت رییسه اتحادیه جهانی هفته آینده نشستی برای بررسی نقشه پیش روی این اتحادیه برگزار خواهد کرد.


برچسب ها :