رئیس هیأت کشتی همدان:

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ 09:40
مسئولان استانی حمایت خود را از کشتی استان اعلام کردند
قول های خوبی به ما داده شد

حمیدرضا یاری گفت: در جلساتی که با حضور رئیس فدراسیون کشتی، با مسئولان همدان داشتیم، قول های خوبی برای کمک به کشتی استان به ما داده شد.
حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان همدان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد بازدید چند روز گذشته رئیس فدراسیون کشتی از این استان گفت: رئیس فدراسیون کشتی در راستای بررسی مشکلات کشتی در کشور، سفرهای استانی را انجام می دهد و به نظرم این کار بسیار راهگشا خواهد بود.
وی ادامه داد: بی شک فدراسیون کشتی در مورد آینده ورزش ملی و پرافتخارترین رشته ورزشی کشور احساس خطر کرده است و به همین دلیل شخص رئیس فدراسیون به دنبال ایجاد یک همدلی گسترده در تمامی هیأت های کشتی استان ها و شهرستان ها است تا چرخ کشتی کشور به حرکت درآید.
یاری در مورد جلسه برگزار شده با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: دکتر حمید سیفی خودشان از قهرمانان مطرح کشتی کشور بودند و قطعا با حضور یک فرد کشتی گیر در رأس ورزش استان، باید شاهد کمک های بیشتری به این رشته ورزشی باشیم. خوشبختانه در این جلسه نیز به دلیل اینکه نفرات حاضردر این نشست همه آگاهی کاملی از کشتی کشور داشتند، اتفاق نظر بر این بود که کشتی همدان از روزهای خوب خود دور شده است و باید با پای کار آوردن تمامی امکانات و تجهیزات استانی و کسب حمایت های لازم خون تازه ای را به رگ های کشتی استان تزریق کنیم.
وی ادامه داد: جلسه ی مهمی را با استاندار برگزار کردیم و با توجه به علاقه شخصی مهندس شاهرخی به ورزش کشتی، این جلسه نتایج بسیار خوبی برای کشتی استان داشت و مقرر شد تا دستگاه های ذیربط همکاری های لازم را با ما داشته باشند.
رئیس هیأت کشتی استان همدان با اشاره به نیاز این هیأت به بودجه کافی تصریح کرد: جلسه ی بسیار خوبی با دکتر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام دادیم تا این سازمان کمک های لازم را به ما انجام دهد.
یاری در مورد جلسه با سپاه استان تصریح کرد: امکانات سپاه در استان همدان بالاست و می توانیم از سالن های آن ها در مناطق محروم برای برگزاری تمرینات کشتی استفاده کنیم.
رئیس هیأت کشتی در مورد جلسه با نماینده ولی فقیه در استان گفت: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان نیز با توجه به صحبت های رئیس فدارسیون کشتی، در جریان وضعیت کشتی کشور قرار گرفتند و قطعا حمایت معنوی ایشان از کشتی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
یاری با اشاره به جلسه ی رئیس فدراسیون کشتی با روسای هیأت های کشتی، پیشکسوتان و مربیان استان تصریح کرد: اینکه رئیس فدراسیون از نزدیک پای درد و دل، مشکلات و دغدغه های جامعه کشتی استان بنشیند نشان از این دارد که علاقه مند به پیشرفت و جلو رفتن کار است، ضمن اینکه یک انگیزه مضاعف نیز به جامعه کشتی استان برای فعالیت بیشتر می دهد.
وی در مورد نشست با شهردار همدان گفت: شهرداری امکانات بسیار خوبی چه از لحاظ اماکن و چه از لحاظ بودجه دارد و توافقات خوبی برای حضور در لیگ و همچنین راه اندازی ورزش محلات صورت گرفت.
یاری افزود: در جلسه با آموزش و پرورش نیز قرار شد با توجه به تفاهم نامه ای که میان فدراسیون و وزارت به امضاء رسیده، بتوانیم از امکانات این نهاد نیز برای کشتی کشور استفاده کنیم و کشتی دانش آموزی را به شکل قوی تری داشته باشیم.
رئیس هیأت کشتی استان همدان اظهار داشت: حضور آقای دبیر در استان ار نظر رسانه ای نیز بازتاب گسترده ای داشت و خود این امر باعث می شود که مردم نگاه ویژه به جایگاه این رشته ورزشی در ایران داشته باشند و از بعد تبلیغاتی کمک زیادی خواهد کرد.

یاری با اشاره به اینکه پس از سفر رئیس فدراسیون به استان، تازه کار هیأت برای پیگیری نتایج جلسات آغاز می شودگف: اولین خروجی این سفر  این بود که پیرو جلسه با مدیریت و برنامه ریزی استان ا نامه ای را ارسال به این سازمان ارسال کردیم که به امید خدا اعتبارات مالی لازم را در اختیارمان بگذارند که مطمئنا دکتر صیدایی همکاری لازم را با ما خواهد داشت.

وی در پایان از پیگیری های سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی برای هماهنگی های این سفر استانی قدردانی کرد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما