دیدار رئیس فدراسیون کشتی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ 10:48
حجت الاسلام شعبانی: کشتی ورزش ملی است و ما آن را حمایت می کنیم
دبیر: برای پیشرفت کشتی باید همدلی در میان مسئولان بوجود آید
علیرضا دبیر در ادامه حضور خود در استان همدان با حجت الاسلام و المسلمین حبیب اله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار گفت: کشتی ورزش ملی، مذهبی و سنتی ما ایرانیان محسوب می شود و ریشه در آیین و مذهب ما دارد و از قدیم الایام مورد توجه مردم قرار داشته است.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر میزان توجه به این رشته ملی و پرافتخار کم شده و همانطور که مستحضرید کشتی در استان همدان نیز که از قهرمانان بزرگی برخوردار است، افت کرده و نیازمند نگاه ویژه مسئولین است و شما بعنوان فردی بانفوذ در استان می توانید با ایجاد یک همدلی، راه را برای حمایت هرچه بیشتر از کشتی استان باز کنید.

دبیر گفت: البته فدراسیون کشتی نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از کشتی استان همدان می کند اما اگر قرار باشد اتفاقی در کشتی استان بیافتد باید خود مسئولان و کسانی که کار دستشان است دست به کار شوند.

امام جمعه همدان در این جلسه با اشاره به اینکه کشتی بعنوان ورزش ملی ما محسوب می شود، گفت: کشتی همدان را حمایت خواهیم کرد و در این راه هم مسئولین فدراسیون و هم مسئولین استانی باید کمک کنند.

وی ادامه داد: امر ورزش به سلامتی جسم کمک می کند و حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه ها باعث می شود که از بسیاری از خطرات و فسادها دور باشند البته باید در کشتی کار فرهنگی انجام شود تا کشتی گیران ضمن آمادگی جسم خود، روح خود را نیز پرورش دهند.

حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان نیز در این دیدار رئیس فدراسیون کشتی را همراهی کرد.

گالری تصاویر

برچسب ها :