دیدار رئیس فدراسیون با فرماده سپاه استان همدان

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ 10:03
دبیر: ظرفیت ها و امکانات خود را در اختیار کشتی قرار دهید
سردار مجیدی: همدان پیشه ی قوی با نفسی پاک در کشتی دارد
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر خود به استان همدان صبح امروز (پنج شنبه) با سردار مظاهر مجیدی فرمانده ی سپاه استان همدان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار گفت: سپاه پاسداران بعنوان یک نهاد تأثیرگذار در کنار کشتی باشد تا بتوانیم از ظرفیت ها و امکانات آن برای کشتی استفاده کنیم و شما نیز به هیأت کشتی استان هر کمکی که می توانید انجام دهید.

وی ادامه داد: بنا داریم جام سردار سلیمانی را به میزبانی استان همدان برگزار کنیم و سپاه استان می تواند کمک های زیادی در امر برگزاری این جام به فدراسیون و هیأت کشتی استان کند.

سردار مجیدی نیز در این جلسه گفت: همدان پیشینه ی قوی با نفسی پاک در کشتی دارد و نیازمند توجه مسئولین کشور به کشتی این استان هستیم.
وی ادامه داد: 80 سالن را در 5 سال راه اندازی کردیم و از لحاظ امکانات می توانیم در کنار کشتی استان باشیم.

یاری رئیس هیأت کشتی استان در این جلسه نیز تصریح کرد: ما مسابقات خود را پس از رفع ویروس کرونا با نام شهدا مزین می کنیم و می خواهیم که یک جام در سطح کشوری را به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به میزبانی استان برگزار کنیم.

کرمی مسئول تربیت بدنی سپاه استان نیز با اشاره به اینکه باید جایگاه مناطق محروم را در کشتی در اولویت قرار دهیم گفت: آمادگی حمایت کامل از کشتی استان را داریم.


گالری تصاویر

برچسب ها :