در نشست رئیس فدراسیون کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح شد؛

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ 19:09
دبیر: همدان مهد استعدادهای کشتی است
سیفی: شایسته سالاری را مدنظر قرار داده ایم
رئیس فدراسیون کشتی در سفر خود به استان همدان با حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان هیأت کشتی استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه همدان مهد استعدادهای کشتی است، گفت: کشتی گیران خوبی از این استان به تیم های ملی راه یافته و در میادین جهانی و المپیک افتخارآفرینی کرده اند و این نشان می دهد که استعدادهای خوبی در همدان وجود دارد که نیاز به بارور شدن دارد.

وی ادامه داد: حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان فردی خوش فکر است، اما نیاز به حمایت دارد و دکتر حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود از قهرمانان بنام کشتی استان هستند نیز باید در کنار هیأت کشتی استان باشند، تا بار دیگر شاهد شکوفایی کشتی در این استان باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر اینکه خواست مردم از ورزش کشور بیشتر متوجه کشتی است اظهار داشت: مدال المپیک در کشورها بعنوان عیار ورزش آن کشور محسوب می شود و کشتی نیز همیشه در المپیک ها افتخارآفرین بوده و به همین دلیل مردم از این ورزش انتظارات بالایی دارند.

دبیر با اشاره به اینکه میثم مصطفی جوکار و حمید سیفی در شهرهای ملایر و نهاوند به کشتی گیران آموزش دهند گفت: سطح فنی مربیان استان همدان برای آموزش رده ی سنی پایه باید ارتقاء یابد و در این راه قهرمانان پیشین استان می توانند به کمک آن ها آمده و پای کار بیایند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه از تمامی هیأت های کشتی کشور برنامه می خواهیم تصریح کرد: در نظر داریم از سال 1400 به بعد به هیأت های کشتی کمک کنیم تا بتوانیم به یک تحول بزرگ در کشتی کشور دست یابیم.

یاری رئیس هیأت کشتی استان نیز در این جلسه گفت: از وقتی که دکتر سیفی در اداره کل ورزش و جوانان حضور یافتند ورزش متحول شده و در دوره ای هستیم که می توانیم کشتی همدان را به روزهای خوبش بازگردانیم.

وی ادامه داد: استاندار همدان نیز حامی کشتی هستند و پیگیر فعالیت های ما هستند.

مسعود مصطفی جوکار نایب رئیس هیأت نیز گفت: کشتی همدان در دوران کرونا بیکار نبوده و قهرمانان ما سرمربی رده های سنی مختلف هستند و حضور در لیگ برتر باید یکی از اهداف ما در آینده ای نزدیک باشد.

دکتر حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با اشاره به اینکه ما باید در ورزش خروجی داشته باشیم گفت: در ورزش همدان شایسته سالاری را مدنظر داریم و نظرمان این است که برای خدا کار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از حضور رئیس فدراسیون کشتی در همدان خوشحالم و امیدوارم با پیگیری های که انجام می شود، کشتی همدان بار دیگر در کشور به روزهای اوج خود بازگردد.

گالری تصاویر

برچسب ها :