نشست رئیس فدراسیون کشتی با مربیان سمنانی (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ 18:41
قول برگزاری کلاس های ویژه دانش افزایی در استان
آموزش اصولی و کارآمد در دستور کار مربیان پایه قرار می گیرد
علیرضا دبیر در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان امشب با مربیان این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار صمیمانه، مربیان کشتی استان، رئیس فدراسیون را در جریان  مشکلات و کمبودهای موجود قرار دادند و از وی خواستند تا حمایت بیشتری از این قشر زحمتکش و اصلی کشتی کشور انجام دهد.

دبیر نیز در این جلسه گفت: تصمیم داریم نسبت به صدور دفترچه های جدید مربیگری توسط انستیتو کشتی اقدام کنیم، ضمن اینکه مربیان باید نسبت به بالا بردن سطح علمی و فنی خود در کشتی تلاش کنند که البته، فدراسیون کشتی نیز از لحاظ فنی و آموزشی تمام تلاش خود را در این جهت به کار خواهد بود.

وی ادامه داد: در آینده قصد داریم مربیان کشتی را در رده های مختلف سنی پایه و بزرگسالان تفکیک کنیم و از مربیان برتر در اردوهای تیم های ملی و اعزام به مسابقات بهره ببریم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: یکی از مشکلات کشتی کشور، آموزش اصولی به رده ی سنی پایه است که باید شیوه آموزشی مربیان پایه با یک روش صحیح و کارآمد انجام شود و دیگر شاهد مشکلاتی همچون وزن کم کردن غیر اصولی و یا بیش تمرینی نباشیم.

با توجه به درخواست مربیان استان، رئیس فدراسیون کشتی قول برگزاری کلاس های ویژه دانش افزایی برای مربیان استان را پس از برطرف شدن شرایط ویژه به دلیل شیوع ویروس کرونا را داد.



گالری تصاویر

برچسب ها :