نشست رئیس فدراسیون کشتی با فرمانده سپاه استان سمنان

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ 17:30
استفاده از ظرفیت های سپاه برای کمک به کشتی
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان سمنان با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به ظرفیت های بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به کشتی کشور گفت: سپاه یکی از سازمان های بزرگ کشور محسوب می شود که امکانات فراوانی را در اختیار دارد و کشتی می تواند از این امکانات بهره مند شود.

وی با تأکید بر اینکه کشتی بعنوان ورزش ملی و اول کشور شناخته می شود و باید تمامی نهادها و دستگاه ها حمایت لازم را از آن بعمل آورند تصریح کرد: می توانیم در بحث برگزاری مسابقات و همچنین استفاده از فضاهای ورزشی و اسکانی سپاه در امر برگزاری مسابقات استفاده کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این دیدار ضمن حمایت از کشتی کشور، گفت: آمادگی این را داریم که در امر برگزاری مسابقات و همچنین سایر امکانات مورد نیاز به فدراسیون کشتی کمک کنیم.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و سپاه استان برای برگزاری یک مسابقه در رده ی نوجوانان با نام گرامیداشت شهید کشتی گیر سیامک افرادی در سمنان آماده شود تا به امضای طرفین برسد.


برچسب ها :