دیدار رئیس فدراسیون کشتی با نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی؛

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ 18:54
سگندوینی: مشکلات کشتی را در مجلس بررسی می کنیم
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر خود به استان گرگان، امشب با رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه ابتدا علیرضا با اشاره به سوابق ورزشی سنگدوینی گفت: خوشحالم که با یک فرد ورزشی دیدار می کنم و قطعا شما از مسائل و مشکلات کشتی استان مطلع هستید و در زمانی که مسئول بودید به یاد دارید که کشتی استان گلستان در اوج قرار داشت و هم اکنون افت کرده و باید دست به دست هم کاری کنیم که بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

سنگدوینی نیز با بیان اینکه پسر خودش کشتی گیر است و خود را از جامعه کشتی می داند گفت: از امروز در کنار کشتی هستم و هر کاری که لازم باشد برای ارتقاء کشتی در گلستان و همچنین در کل کشور انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: حتما در جلسه مجمع نمایندگان استان گلستان با فدراسیون کشتی حضور خواهم یافت تا راهکارهای برون رفت این رشته را در استان گلستان بررسی کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از شما دعوت خواهم کرد در مجلس حضور یابید تا مشکلات کشتی را در جمع نمایندگان مجلس بررسی و پیگیری کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی پس از این جلسه در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران گلستانی حضور یافت.


گالری تصاویر

برچسب ها :