نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون کشتی با اهالی کشتی گلستان برگزار شد

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ 20:31
دبیر: باید خودمان برای کشتی آورده داشته باشیم
توجه به اخلاق و روحیه جوانمردی در اولویت کار باشد
نشست هم اندیشی روسای هیأت ها، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان گلستان با رئیس فدراسیون کشتی، امشب در شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان و محمدحسین ملاح رئیس هیأت کشتی استان گلستان برگزار شد، رئیس فدراسیون کشتی از نزدیک پای صحبت های ارکان کشتی استان گلستان نشست.

در این نشست رؤسای هیأت های کشتی در مورد مشکلات موجود کشتی استان با توجه به شیوع کرونا و تعامل با هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان صحبت کردند و مربیان استان نیز در مورد مشکلاتی که در راه آماده سازی کشتی گیران پیش رویشان قرار دارد نکاتی را به سمع رئیس فدراسیون رساندند.

رئیس فدراسیون نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه مهم مربیان سازنده در کشتی استان گفت: هر کمکی که بتوانم انجام می دهم تا مربیان سازنده استان بتوانند بهتر کار کنند و نسبت به پرورش استعدادها عملکرد بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی حتما کلاس های آموزشی را به صورت مرتب برای مربیان استان خواهد گذاشت و از مربیان شاخص گلستانی نیز برای حضور در اردوهای تیم های ملی دعوت خواهد کرد.

دبیر در مورد مشکلات مالی گفت: فدراسیون و به تبع آن هیأت های کشتی خودشان باید این توانایی را داشته باشند که بتوانند برای پیشرفت کشتی آورده داشته باشند و نباید زیاد به کمک از دولت، وزارت و ادارات کل ورزش و جوانان متکی باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جدا از بحث قهرمانی و مدال آوری، اخلاق و منش جوانمردی و پهلوانی باید در دستور کار شما باشد، چراکه اولویت ما ترویج اخلاق در این رشته ی سنتی، مذهبی و فرهنگی کشورمان است.
 


گالری تصاویر

برچسب ها :