دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ 16:48
فدراسیون کشتی پیگیر مشکلات قهرمانان این رشته بوده و هست
با محسن مدهنی شخصا صحبت کردم
محمد ابراهیم امامی گفت: شخصا با محسن مدهنی فرنگی کار اندیمشکی در مورد مشکلاتش صحبت کردم.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص فیلم پخش شده از محسن مدهنی در فضای مجازی در مورد مشکلات کاری وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه توجه به قهرمانان ملی در دستور کار فدراسیون قرار دارد  ،  بنده نیز به همین منظور با محسن مدهنی که مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه ی قهرمانی خود دارد، صحبت کردم و در جریان مسائل پیش آمده قرار گرفتم.

امامی تصریح کرد: آقای مدهنی گفتند در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم شهدای قم به میدان رفتم و قرار است در دور برگشت هم با یک تیم دیگر در لیگ حضور داشته باشم و پس از پایان لیگ پیگیر کار ایشان باشیم که بنده نیز گفتم فدراسیون کشتی حامی قهرمانان خود است و هر زمان لازم باشد کار را پیگیری می کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه رشته کشتی بعنوان ورزش اول کشور مدال آوران و قهرمانان فراوانی در رده های مختلف سنی دارد، اظهار داشت: اولویت، رفع مشکلات و دغدغه های این عزیزان است اما همانطور که می دانید، فدراسیون کشتی  محدودیت هایی دارد و تا حد توان خود قادر به کمک به قهرمانان این رشته است ولی از نظر جایگاه سازمانی هرگونه رایزنی و تلاش با مسئولان کشوری و استانی در مورد رفع مشکلات کشتی گیران را انجام می دهد.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز نامه ای از سوی فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک ارسال شد تا به لحاظ مالی به محسن مدهنی مساعدت شود و مسئولان محترم کمیته ملی المپیک نیز در حد توان خود پیگیر خواهند بود.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کشتی در بازدیدهای استانی که تاکنون داشته، پیگیر مشکلات شغلی قهرمانان استان بوده و با استانداری و شهرداری مناطق مربوطه رایزنی های لازم را نموده و آن ها نیز قول همکاری و مساعدت داده اند.


برچسب ها :