حضور وزیر ورزش و جوانان در محل فدراسیون کشتی (همراه با گزارش تصویری)

یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ 20:37
گفت و گو با رئیس فدراسیون و بازدید از کمپ تیم های ملی
دکتر سلطانی فر عصر امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون، از خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی واقع در مجموعه ورزشی آزادی ضمن گفت و گو با مسئولان فدراسیون کشتی، از خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده بازدید بعمل آورد.

علیرضا دبیر در این بازدید گزارش کاملی از روند آماده سازی تیم های ملی به منظور حضور در رقابت های کشتی بزرگسالان جهان در صربستان و همچنین برگزاری دور رفت بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شرایط قرنطینه به انجام رسید، به وزیر ورزش و جوانان داد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش اول کشور به دکتر سلطانی فر تصریح کرد؛ وزارت ورزش و جوانان با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی و پس از آن مسابقات گزینشی و در نهایت بازی های المپیک توکیو، نگاه ویژه ای به پرافتخارترین رشته ی ورزشی کشور از تمامی جهات داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی همچنین بر سر مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس واقع در محوطه خانه های کشتی حضور یافتند و با قرائت فاتحه ای، به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این بازدید دکتر سلطانی فر را همراهی می کرد.

گالری تصاویر

برچسب ها :