به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود؛

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ 17:59
اهدای مدال فرزند شهید به شهدای سوادکوه
محمدجواد ابراهیمی: شهدا پهلوانان واقعی هستند
محمدجواد ابراهیمی گفت: شهدا پهلوانان واقعی این سرزمین هستند و من مدال خود را به آن ها تقدیم می کنم.

محمد جواد ابراهیمی ملی پوش وزن 92 کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پدر من جانباز شیمیایی در جنگ تحمیلی بودند و پس از جنگ نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند و از نظر من، ایشان و سایر شهدا قهرمانان واقعی هستند.

ابراهیمی تصریح کرد: من به مناسبت هفته دفاع مقدس مدال بازی های نظامیان جهان خود را به شهدای گمنام شهرستان سوادکوه تقدیم می کنم.

وی در مورد وضعیت آمادگی خود گفت: اگر رقابت های جهانی برگزار شود قصد دارم در صورت صلاحدید کادر فنی در وزن 92 کیلوگرم به میدان بروم و برنامه ی بعدی من این است که تلاش خود را انجام دهم تا در المپیک نیز در وزن 97 کیلوگرم به میدان بروم.

دارنده 2 مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد حضورش در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گفت: ابتدا باید از مسئولان فدراسیون به جهت راه اندازی لیگ کشتی تشکر کنم چراکه لیگ هم از لحاظ مادی برای کشتی گیران خوب است و هم اینکه پس از چند ماه دوری از مسابقات، بار دیگر به میدان باز می گردند.

وی افزود: در لیگ امسال برای تیم بازار بزرگ ایران به میدان خواهم رفت و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.

لازم به ذکر است مراسم اهدای مدال ارتش های جهان این ملی پوش آزادکار، صبح فردا (پنج شنبه) در شهرستان سوادکوه برگزار می شود.



برچسب ها :