برای استفاده تمامی جامعه کشتی کشور و با امکانات گسترده

پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ 17:55
سامانه کارت ملی کشتی در قالبی جدید آماده بهره برداری شد
 
سامانه کارت ملی کشتی (کارت هویتی قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و اعضای جامعه کشتی) پس از انجام تغییرات و بروزرسانی های گسترده آماده بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، کارت ملی کشتی که بعنوان یک کارت هوشمند که در آن اطلاعات هویتی و سوابق ورزشکاری جامعه کشتی ثبت می شود، بعنوان کارت شناسایی کشتی گیران و جامعه کشتی در مسابقات محسوب می شود.


تمامی جامعه کشتی از جمله کشتی گیران، پیشکسوتان، داوران، مربیان، اعضای هیأت های کشتی می توانند با ثبت نام در سامانه کارت ملی و طی مراحل آن، نسبت به دریافت کارت ملی کشتی که در قالب یک کارت هوشمند و با استفاده های مختلف ارائه می شود، اقدام نمایند.

اطلاعات جامعه کشتی پس از ثبت در یک بانک اطلاعاتی جامع بر روی بستر وب این قابلیت را به استفاده کنندگان از کارت ملی کشتی می دهد تا اطلاعات هویتی و ورزشکاری خود را برای استفاده هیأت های کشتی و فدراسیون و همچنین سایر قابلیت های کارت های هوشمند، ارائه دهند.

قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و سایر عوامل کشتی می توانند با مراجعه به وبسایت فدراسیون کشتی یا به آدرس: https://register.iawf.ir/Account/Signin نسبت به ثبت نام در سامانه کارت ملی کشتی اقدام نمایند تا پس از طی شدن مراحل لازم و استعلامات مربوطه نسبت به صدور کارت آن ها اقدام شود.

لازم به ذکر است ثبت نام در سامانه مذکور برای حضور در مسابقات فدراسیون کشتی الزامی است.

همچنین کاربران محترم می توانند از طریق شماره 09024988540 در پیام رسان واتساپ پیگیر موارد و مشکلات پیش آمده به صورت درج پیام باشند.



گالری تصاویر

برچسب ها :