با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ 13:26
مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی برگزار شد
دکتر علی نژاد: فدراسیون قدم های خوبی را برای کشتی بر می دارد
علیرضا دبیر: باید پاسخگوی مخاطبان در بحث رسانه باشیم
مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی، صبح امروز (دوشنبه) با حضور دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، جمعی از اصحاب رسانه کشتی و مسئولان فدراسیون، در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این مراسم رئیس فدارسیون کشتی با بیان اینکه باید در بحث رسانه پاسخگوی مخاطبین باشیم گفت: به دنبال این بودیم که ارتباط راحت تری را با مخاطبین و علاقمندان کشتی برقرار کنیم و به همین منظور اقدام به طراحی سایت جدید کردیم.
وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در این سایت تمامی بخش های کشتی دیده شود و در همین راستا، در حال راه اندازی اپلیکیشن های مختلف از جمله داوری کشتی و کارت ملی کشتی هستیم.

دبیر در مورد کارت ملی کشتی گفت: هدف ما این بود که یک سیستم یکپارچه را روی سایت فدراسیون کشتی داشته باشیم و تمامی موارد مربوط به کشتی از روی این سایت قابل دسترس باشد. کارت ملی کشتی در آینده ای نزدیک به صورت راحت تر و بهتر در دسترس مخاطبین و کشتی گیران قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: از حمایت های دکتر علی نژاد که اشراف کاملی به تمامی موارد و موضوعات کشتی دارند، تشکر می کنم.
در ادامه حسین کریمی واقف مسئول فنی و طراح سایت فدراسیون کشتی در مورد قابلیت های سایت جدید گفت: سرعت و قابلیت های گرافیکی سایت را بالا بردیم و کاری کردیم که اخبار و اطلاعات کشتی در موتورهای جستجوگر از جمله گوگل به راحتی قابل جستجو و پیگیری باشد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که تمامی سامانه های مربوط به کشتی از یک درگاه و ورودی در اختیار جامعه کشتی باشد و هدف ما در کل راحتی کار برای کاربران سایت فدراسیون کشتی است.

کریمی در مورد کارت ملی کشتی گفت: در نظر داریم که کشتی گیران دیگر برای دریافت کارت ملی کشتی به سمت بانک نروند و خودمان بتوانیم با هزینه های کمتر و سرعت عمل بیشتر این کارت را صادر و در اختیار آن ها قرار دهیم.

سپس سایت جدید فدراسیون کشتی به صورت رسمی توسط دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور اصحاب رسانه کشتی رونمایی شد.

علی نژاد در این جلسه گفت: در دنیای امروز دولت الکترونیک از الزامات کار است و به نظرم سایت جدید فدراسیون کشتی به خوبی طراحی شده و قابلیت های مناسبی نیز در آن دیده شده است.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که تمامی خدمات از جمله ثبت نام برای حضور در مسابقات و لیگ و کارهای آموزشی و اداری از روی سایت انجام شود تا وقت کمتری از مردم در این زمینه گرفته شود و فدراسیون کشتی نیز در این سو حرکت می کند.

علی نژاد اظهار داشت: کشتی بعنوان رشته تاریخی و سنتی ما در خون مردم جریان دارد و ما باید در دنیا حرف اول را بزنیم و اگر بخواهیم این کار را بکنیم باید در تمامی حوزه ها از جمله حوزه های فنی و پشتیبانی قدم برداریم.

وی ادامه داد: آقای دبیر قدم به قدم برای پیشرفت کشتی حرکت می کند و فدراسیون کشتی در مورد مواردی همچون انضباط مالی، نظام اداری و لیگ عملکرد خوبی داشته و یکی از کارهای مثبت، بروزرسانی امکانات سخت افزاری بود و به صورت نمونه بگویم، کاری که در خانه های کشتی به ویژه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام شد، در خور شأن کشتی و ارزشمند بود.

علی نژاد در مورد لیگ کشتی گفت: برگزاری لیگ حرکت خوبی است چراکه ورزشکار را در کوران مسابقات نگاه می دارد و از نظر مالی نیز برای آن ها منافع خوبی دارد و در کل لیگ در خدمت تیم های ملی است.

وی در مورد حمایت های وزارت ورزش و جوانان از کشتی کشور اظهار داشت: ما در حد بضاعت مثل همیشه حامی کشتی بوده و هستیم و اولویت ما ورزش قهرمانی است.

علی نژاد افزود: نتایج کشتی ارزشمند بوده و کمتر رشته ای به مانند کشتی در ایران داریم که به این اندازه افتخارآفرین باشد. هر کمکی که بتوانیم انجام می دهیم و اولویت اول ما کشتی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به جامعه کشتی به دلیل فراهم شدن امکانات جدید تبریک می گویم و به نظرم بحث سایت و اطلاع رسانی مهم است و هرچقدر بتوانید در این زمینه خوب کار کنید باعث جذب مخاطب می شود و هرچه ارتباطات بیشتر شود باعث رونق یک رشته ورزشی می گردد.



برچسب ها :