دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ 10:44
در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت خواهیم کرد
از لحاظ مالی مشکلی نداریم
مجتبی صدقی گفت: در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت خواهیم کرد.

مجتبی صدقی رئیس هیأت کشتی استان یزد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی که با رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ کشتی داشتیم و با حمایت های طالبی استاندار یزد قرار شد با یک تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کنیم و شرکت معدنی چادرملو نیز بعنوان حمایت کننده مالی ما خواهد بود.

وی ادامه داد: البته درنظر داریم که اگر بتوانیم در لیگ برتر کشتی آزاد نیز شرکت کنیم و در همین راستا به دنبال رایزنی با شرکت سنگ آهن مرکزی هستیم.

وی در مورد اقداماتی که در هیأت کشتی استان یزد در دستور کار دارد تصریح کرد: برای احیای کشتی در شهرستان های یزد، نیازمند آن هستیم که افراد توانمندی را بعنوان رئیس هیأت کشتی این شهرها داشته باشیم و در همین راستا نسبت به تعیین رؤسای هیأت کشتی استان ها اقدام کرده ایم که تاکنون روسای 5 هیأت ما قطعی شده و 5 هیأت را نیز در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهیم کرد.

صدقی گفت: از دیگر اقدامات در دستور کار احداث خانه کشتی استان یزد است که 1200 متر زمین در بهترین منطقه شهر یزد در اختیار ما قرار گرفته است و قرار است خانه ی کشتی در 4 طبقه شامل سالن تمرین با سه تخته تشک کشتی، سالن بدنسازی و همچنین سوئیت های اقامتی، محل دفتر هیأت کشتی و اتاق های اداری باشد.

وی در مورد هزینه ساخت این خانه کشتی گفت: 500 میلیون از هزینه ساخت آن را خودم تقبل کرده ام و برای ساخت سایر طبقات نیز به افرادی که استطاعت مالی خوبی دارند پیشنهاد داده ایم که هزینه ساخت یک طبقه از این خانه کشتی را به نام خود، تقبل کنند.

وی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی در مدت زمان گذشته گفت: رابطه بسیار خوبی با فدراسیون داریم و مسئولان فدراسیون تمامی کارهای اداری ما را در اسرع وقت پاسخ داده اند. از فدراسیون کشتی تشکر می کنم که به کشتی استان یزد اعتماد کرد و اجازه ورود به لیگ برتر کشتی را به ما داد.

صدقی در پایان با اشاره به اینکه هیأت کشتی یزد از لحاظ مالی مشکلی ندارد و از پس تمامی هزینه های خود بر می آید گفت: ما فقط از فدراسیون این درخواست را داریم که از نظر فنی و اجرایی از ما حمایت کنند، تا با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی نسبت به ارتقاء کشتی در استان یزد اقدام کنیم.



برچسب ها :