پس از جلسه رئیس سازمان لیگ کشتی با استاندار

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ 19:07
حضور دو نماینده خراسان رضوی در لیگ بیستم قطعی شد

دو نماینده از استان خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 99 حضور پیدا می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از سازمان لیگ کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده امروز جلسه ای را با علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در محل این استانداری برگزار کرد.
در این نشست که فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان، مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی استان، هادی عامل گزارشگر و کارشناس مطرح کشتی ایران و جواد یزدانی‌نیا نایب رییس سازمان لیگ کشتی نیز حضور داشتند در مورد حضور تیم های خراسان رضوی در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی گفت و گو شد.

در این جلسه مسعود ریاضی گفت: سال گذشته با حمایت شهرداری مشهد توانستیم تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر کنیم، اما امسال به دلیل هزینه هایی که کرونا به شهرداری تحمیل کرده، توان حمایت از سوی شهرداری وجود ندارد و تنها راه استفاده از پتانسیل بخش خصوصی با حمایت و راهکارهای استانداری است.

فرزاد فتاحی در ادامه گفت: با توجه به پیشینه قوی کشتی در استان تقاضا می‌کنم که استاندار برای تداوم حضور در لیگ کشتی حمایت لازم را داشته باشد.

نصیرزاده در ادامه خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: ورزش یکی از معدود معقوله هایی است که می تواند ایران را جزو کشورهای برتر جهان قرار دهد. با احتساب طلای کمیل قاسمی در المپیک لندن کاروان ایران به مقام چهاردهم رسید و بهترین نتیجه تاریخ به دست آمد. حدود 70 درصد مدال های تاریخ ایران در المپیک را کشتی کسب کرده و جایگاه و وجاهت بالایی برای کشور به وجود آورده است.
وی افزود: در طول تاریخ تنها طلای المپیکی استان خراسان رضوی هم از همین رشته کشتی به دست آمده. کشتی در خراسان رضوی فراتر از ورزش است و از شما می خواهم با همت خود همانند سال گذشته زمینه حضور نمایندگان کشتی استان خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی را فراهم آورید.

رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در این نشست گفت: برای حضور شایسته نمایندگان کشتی استان در لیگ کشتی حمایت خود را دریغ نمی کنیم. به جز محدودیت های مالی اگر در بخش دیگری هم محدودیتی وجود دارد، استانداری می تواند کمک کند. به هر حال کشتی در استان خراسان رضوی قدمت خاصی دارد و مردم هم نشان دادند که به این رشته علاقه دارند.

در پایان این نشست لوح تقدیری از طرف رییس فدراسیون و همچنین مدال‌های مسابقات جام باشگاه های جهان سال گذشته به عنوان یادبود از سوی رییس سازمان لیگ کشتی به استاندار خراسان رضوی اهدا شد.

همچنین با مساعدت استاندار خراسان رضوی مقرر شد دو نماینده از این استان در لیگ کشتی آزاد و فرنگی سال 99 شرکت کنند.


گالری تصاویر

برچسب ها :