جلسه در مورد برنامه های رده ی سنی نونهالان برگزار شد

یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ 12:10
حضور مسئولان استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان
جلسه مسئولان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون کشتی در مورد برنامه های رده ی سنی نونهالان، صبح امروز (یکشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور رئیس و دبیر فدراسیون کشتی و حسن رنگرز سرپرست و مسئولان دفتر توسعه آموزش های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص بحث آموزش مربیان و برگزاری مسابقات در رده های سنی نونهالان و همچنین طرح استعدادهای برتر بحث و تبادل نظر شد.

مسئولان فدراسیون کشتی نیز با تأکید بر اینکه رده ی نونهالان اهمیت بالایی برای آن ها دارد اعلام کردند که قصد دارند مانند سال گذشته، نسبت به برگزاری اردوهای آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای این رده ی سنی در هر فصل و در محل خانه ی کشتی اقدام کنند.

همچنین در این جلسه مسئولان فدراسیون کشتی پیشنهاد دادند به دلیل ایجاد انگیزه در این رده ی سنی، رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته کشتی در شهریورماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شود.

مسئولان فدراسیون کشتی همچنین بر برگزاری رقابت های بین المللی جام روز جهانی کودک در سال جاری تأکید کردند.

همچنین در این جلسه نظرات مسعود واحدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در مورد برگزاری رقابت های قهرمانی کشور نونهالان (استعدادهای برتر) مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


گالری تصاویر

برچسب ها :