جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ 13:13
حضور گل گهر در لیگ نیازمند تصمیم هیأت مدیره است
عبدالمهدی نصیرزاده گفت: حضور تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشتی، نیازمند موافقت هیأت مدیره این باشگاه وموافقت شورای فنی سازمان لیگ است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی، در مورد نحوه انتخاب تیم ها جهت حضور در لیگ برتر گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور هشت تیم در لیگ برتر آزاد وفرنگی سال ۹۹ موافقت کرده که براساس سنوات گذشته ۵ تیم لیگ برتری سال گذشته وسه تیم برتر لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر سال ۹۹ را کسب خواهند کرند و از آنجاییکه امسال به علت شیوع ویروس کرونا لیگ دسته اول برگزار نخواهد شود هیأت رئیسه سازمان لیگ نحوه حضور سه تیم دیگر را به شورای فنی سازمان لیگ محول کرد که شورای فنی هم شاخص های همچون سوابق قبلی تیم داری، حمایت مسولین محلی، علاقه مندی مردم منطقه، وجود حامیان و ... جهت ورود تیم ها در لیگ برتر مدنظر دارد.

وی در مورد حضور تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشتی گفت: دیروز جلسه ای را با محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه داشتیم و ایشان نیز برای حضور در رقابت های لیگ کشتی ابراز علاقه کرد اما این موضوع منوط به مطرح کردن آن در جلسه هیأت مدیره باشگاه و تصویب آن بود.

نصیرزاده ادامه داد: البته فدراسیون برای حضور تیم ها در لیگ برتر کشتی شرایط خاصی در نظر می گیرد و شاخص هایی نیز دارد و در همین راستا، به باشگاه گل گهر سیرجان برای حضور در لیگ کشتی نامه ی رسمی زدیم و جلسه ای نیز در این مورد برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای جواهری نیز برای حضور در لیگ کشتی ابراز علاقه کردند و قول مساعد دادند که این موضوع را در اولین جلسه هیأت مدیره مطرح کنند اما این موضوع دلیل بر حضور قطعی این باشگاه در لیگ برتر کشتی نیست و همه چیز بستگی به تصویب این موضوع در هیأت مدیره این باشگاه و شورای فنی سازمان لیگ دارد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد