زائور اوگویف:

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ 08:15
رقابت ما را قوی تر می کند
زائور اوگویف گفت: برگزاری رقابت خوب است و ما را قوی تر می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، زائور اوگویف قهرمان کشتی آزاد جهان در وزن 57 کیلوگرم از کشور روسیه در مورد همه گیری ویروس کرونا در داغستان گفت: وضعیت بد است، حتی رفت و آمد بین شهرها ممکن نیست و جاده ها مسدود شده اند. تا زمانی که اقوام یا نزدیکانمان به این ویروس دچار نشوند، متوجه نمی شویم که چقدر کرونا خطرناک است.

وی در مورد اینکه وقت آزاد خود را چگونه می گذراند تصریح کرد: کارهای خانه را انجام می دهم و بیشتر استراحت می کنم و می خوابم و برای فرزندم که چهار ماهه شده است، وقت بیشتری می گذارم. من خوش شانس هستم که می توانم با او بازی کنم.

اوگویف در مورد اینکه در سبک وزن مشکل نگه داشتن وزن سخت است و در خانه نشستن آیا به وزن او اضافه نمی کند گفت: من به صورت معمولی 62 تا 63 کیلوگرم وزن دارم و هر چیزی را که می خواهم می خورم. البته تمرینات بدنسازی را انجام می دهم اما دلم برای تشک کشتی تنگ شده است.

وی در مورد حریفان داخلی خود برای حضور در المپیک توکیو گفت: رقابت خوب است و ما را قوی تر می کند. علاوه بر توسکایف چندین کشتی گیر خوب از جمله احمد ادریس اف، رامیس گامتازوف و مسلم سعداله یف در وزن من حضور دارند و بنابراین نمی توانم استراحت کنم و باید برای مبارزه با این حریفان آماده باشم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون