سخنگوی سازمان آتش نشانی:

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ 18:54
خدا را شکر که حادثه پیش آمده خطرات جانی و مالی نداشت
سالن فرسوده کشتی قطعا نیاز به تعمیرات اساسی دارد
جلال ملکی گفت: خدا را شکر با حضور به موقع مأموران سازمان آتش نشانی حادثه پیش آمده در خانه کشتی صدرزاده به خیر گذشت و خطرات جانی و مالی در بر نداشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حادثه آتش سوزی پیش آمده در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده گفت: حوالی بعد از ظهر امروز به پایگاه آتش نشانی مستقر در کنار ورزشگاه آزادی، اعلام حریق شد که مأموران ما بلافاصله با حضور به موقع از وقوع حریق پیشگیری کردند و شکر خدا این حادثه خطرات جانی و مالی نداشت.

ملکی در مورد حادثه رخ داده گفت: آتش سوزی در طبقه منفی یک و در انتهای سالن کشتی در یک اتاق حدود 20 متری که محل تأسیسات سالن بود اتفاق افتاد. پس از بررسی های بعمل آمده مشخص شد که به دلیل فرسودگی بیش از حد، کابل های برق دچار حریق شدند اما حضور به موقع مأموران آتش نشانی باعث شد که حریق به نقاط دیگر سالن سرایت نکند.

وی ادامه داد: متأسفانه این سالن که محل تمرین قهرمانان و ملی پوشان کشتی کشور است، در وضعیت خوبی به سر نمی برد، سیستم اطفای حریق ندارد و نیاز جدی به تعمیرات اساسی دارد، چراکه اگر اینکار صورت نگیرد به احتمال زیاد با توجه به گرمای هوا، بار دیگر شاهد حوادثی از این دست خواهیم بود و این موضوع برای کشتی ایران که پرافتخارترین ورزش ایران و یکی از کشورهای مطرح کشتی در دنیا و تحت توجه اتحادیه جهانی کشتی است وجهه ی خوبی ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تأکید کرد: مأموران ما در اسرع وقت در صحنه حاضر شدند و این بار حادثه به خیر گذشت اما معلوم نیست که خدای نکرده در موارد بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد و پیشگیری بهترین راه است. 

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی بعنوان ورزش ملی و مذهبی، از اهمیت بسیاری برای مردم ایران برخوردار است و امیدوارم که مسئولان ذیربط در رابطه با حل مشکل سالن شهید صدرزاده و تعمیرات آن تمهیدات لازم را بیاندیشند.



برچسب ها :