اولین نشست هیات رئیسه سازمان لیگ در سال 99 برگزار شد (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ 17:26
مصوبات جلسه اعلام شد
تصمیم گیری برای برگزاری هرچه بهتر لیگ های برتر و جام باشگاه های جهان
اولین نشست هیأت رئیسه سازمان لیگ در سال 99، بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، اولین نشست هیأت رییسه سازمان لیگ کشتی امروز با حضور مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ کشتی، دکتر محمدرضا پورابراهیمی عضو هیات رییسه سازمان لیگ نماینده مردم کرمان در مجلس یازدهم و دکتر علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه سازمان لیگ و نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالمهدی نصیرزاده گزارشی از عملکرد سازمان لیگ در سال 98 و چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های جهان ارائه کرد.

در ادامه علیرضا دبیر با خوشامدگویی به اعضای جدید هیات رئیسه سازمان لیگ، گفت: یکی از دلایل اصلی کاهش چشمگیر تعداد کشتی گیران در سطح کشور را عدم برگزاری مستمر مسابقات لیگ می دانم. به همین خاطر من بارها تاکید کردم بعد از المپیک و مسابقات جهانی، لیگ برای فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر من چرخ کشتی با لیگ راه می افتد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کنار کشتی هستیم. در بحث های فنی و تخصصی ورود نمی کنیم اما در حوزه مدیریت، ارتباطات و مراودات حتما به کشتی کمک خواهیم کرد و باید به هنگام شروع لیگ، با اتحادیه جهانی کشتی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت در بحث شیوع ویروس کرونا هماهنگ باشید.

علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن اعلام حمایت کامل از سازمان لیگ و فدراسیون کشتی، در بحث پایداری رقابت های لیگ و همچنین هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی و جام باشگاه های جهان نکاتی را مطرح کرد.


در ادامه این نشست طبق دستور جلسه اعضای هیات رییسه مصوباتی داشتند که در ادامه می آید:

-با توجه به اعلام آمادگی رسمی استان های کردستان و آذربایجان غربی و بررسی شرایط موجود در این دو استان، با نظر موافق همه اعضای هیات رییسه شهرهای سنندج و ارومیه به ترتیب به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه های جهان در سال 2020 معرفی شدند.

-مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی با توجه به عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای برگزاری مسابقات و به دلیل عبور از زمانبندی در نظر گرفته شده برای این رقابت ها، در سال 99 برگزار نخواهد شد.

-درباره زمان شروع مسابقات لیگ برتر و همچنین تعداد تیم های حاضر و نحوه گزینش تیم ها بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت مقرر شد رییس سازمان لیگ در جلسه بعدی گزارش جامعی در این رابطه ارائه کند تا تصمیم گیری نهایی انجام شود.

-اعضای هیات رییسه مسئولیت صدور حکم انتصاب مسئولان کمیته‌های لیگ استانی را به رییس سازمان لیگ تفویض کردند تا بعد از بررسی رزومه افراد پیشنهادی از سوی هیات‌های کشتی استان‌ها، کمیته های لیگ استانی فعال شوند.



عکس از کاظم پرورده

گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون