مسعود ریاضی:

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ 10:37
منتظر اعلام تقویم از سوی فدراسیون کشتی هستیم
سفت و سخت موافق برگزاری رقابت های انتخابی هستم
مسعود ریاضی گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، از فعالیت های ورزشی منع شده ایم و برای ادامه کار نیز منتظر اعلام تقویم از سوی فدراسیون کشتی هستیم.

دکتر مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم فعالیت های معمول و ورزشی را داشته باشیم، فرصتی بدست آمده است که بتوانیم بحث های مالی هیأت از 2 سال گذشته را حسابرسی کنیم.

وی ادامه داد: البته به دنبال اجرای برنامه های آموزشی از طریق فضای مجازی و به دنبال گرفتن مجوز آن از اداره کل ورزش و جوانان هستیم چراکه سالن ها بسته است و برای این کار باید حداقل 2 نفر را در سالن تمرین بیاوریم.

ریاضی در مورد شرایط تمرینی کشتی گیران استان خراسان رضوی گفت: کم و بیش با کشتی گیران در تماس هستیم و از وضعیت آن ها مطلع می شویم. ورزشکاران در کل می توانند فعالیت های هوازی را در فضاهای باز نظیر پارک ها، کوه ها و ... انجام دهند.

وی در مورد شرایط ورزش پس از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: همانطور که می دانید مقرر بود اسفندماه سال گذشته با همکاری وزارت آموزش و پرورش رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور را به میزبانی مشهد برگزار کنیم که این امر به دلیل شیوع کرونا محقق نشد. در حال حاضر نیز منتظریم تا شرایط بهتر شود تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. البته این کار ملزم به ارسال تقویم سال 99 از سوی فدراسیون کشتی است که قطعا نیز فدراسیون در این زمینه منتظر ارسال تقویم از اتحادیه جهانی کشتی است.

ریاضی ادامه داد: در حال حاضر نیز کارهای عقب افتاده را انجام می دهیم و برای آینده برنامه ریزی می کنیم، مضاف بر اینکه فعالیت های زیرساختی را نیز به منظور تجهیز خانه کشتی در دست اقدام داریم.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در مورد حضور این استان در لیگ برتر کشتی گفت: ما سال گذشته با حمایت شهرداری مشهد در لیگ تیم داری کردیم اما امسال به دلیل اینکه شهرداری برای مقابله با کرونا به صورت کلان هزینه کرده و دستش خالی است، دیگر نمی توانیم از ظرفیت این مجموعه برای تیم داری استفاده کنیم اما اگر اسپانسر خوبی پا پیش بگذارد قطعا در لیگ نیز تیم داری خواهیم کرد.

ریاضی در مورد طرح چرخه انتخابی تیم های ملی گفت: به شخصه موافق سفت و سخت برگزاری انتخابی برای مشخص شدن نفرات تیم های ملی هستم. کشورهای مطرح کشتی دنیا نظیر روسیه و آمریکا نیز بر اساس یک طرح انتخابی نفرات خود را مشخص می کنند و ما نیز باید یک چرخه و طرح انتخابی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نظر من این طرح بارها و هزینه ها را از نظر فنی، از دوش فدراسیون بر می دارد و کمک کننده است.

وی در پایان در مورد اختیارات مربیان در این طرح خاطرنشان کرد: مربی باید بر اساس یک قانون نفرات خود را انتخاب کند و به نظر من اختیارات مربی بعد از برگزاری رقابت های انتخابی و مشخص شدن ملی پوشان، شروع می شود.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد