داورن کوراگلیف:

یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ 08:15
هدفم حضور در المپیک توکیو است
داورن کوراگلیف گفت: هدفم حضور در المپیک توکیو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، داورن کوراگلیف قهرمان بازی های اروپایی از کشور روسیه در وزن 86 کیلوگرم و نفر پنجم رقابت های جهانی 2018 در گفت و گو با یک سایت روس گفت: المپیک به تعویق افتاد اما در هدفم که حضور در این بازی ها است تغییری ایجاد نشده است.

این آزادکار روس در مورد اینکه در شرایط قرنطینه چه می کند، گفت: در حال حاضر در خانه و در کنار والدینم هستم. برنامه های تلویزیونی را تماشا می کنم و از طریق اینترنت نیز پیگیر اخبار هستم. سعی می کنم شرایط قرنطینه را رعایت کنم اما گاهی اوقات صبح زود به دریا می روم و در مکانی خلوت ماهیگیری می کنم. یک کتاب را نیز در مورد ذهن قهرمانان می خوانم که در باره نحوه تفکر، تمرین و پیروزی ورزشکاران است. تمرینات بدنی و کار با وزنه را نیز انجام می دهم.

کوراگلیف در مورد تعویق مسابقات قهرمانی کشور روسیه تصریح کرد: از تعویق این رقابت ها ناراحت شدم، و فکر می کنم هرکسی که قصد داشت در این مسابقات حضور یابد ناراحت شده است. دلیل آن نیز به خاطر این است که تمرینات سختی را برای حضور در این رقابت ها انجام داده و انرژی زیادی را صرف آماده سازی خود کرده بودم. به شخصه شرایط خوبی داشتم. اما در نهایت تمام این تلاش ها بیهوده بود.

وی در مورد آرتور نایفونوف حریف اصلی اش در کشور روسیه گفت: من با او خیلی کشتی گرفته ام و کاملا کشتی یکدیگر را می شناسیم. بنابراین نتیجه مسابقات ما نیز از پیش مشخص شده نیست.

این کشتی گیر روس در مورد اینکه چه کشتی گیری از روسیه در وزن 86 کیلوگرم راهی المپیک توکیو خواهد شد، اظهار داشت: صادقانه بگویم بدون درنظر گرفتن اینکه این بازی ها چه زمانی برگزار خواهد شد، فقط به این فکر می کنم که در المپیک حضور پیدا کنم.

کوراگلیف در مورد حریفان داخلی و خارجی خود گفت: تقریبا تمامی رقبای خود را می شناسم و با آن ها مبارزه کرده ام و منتظر رویارویی با آن ها هستم.

وی در پایان گفت: ویروس کرونا جان بسیاری از هموطنانم را گرفته است، می خواهم که همه مراقب باشند، موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند و برای آن ها آرزوی سلامتی می کنم.

کوراگلیف در دیدار رده بندی وزن 86 کیلوگرم رقابت های جهانی 2018 مجارستان با نتیجه 11 بر 5 مغلوب حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان شده بود.
 


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی
قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب؛
در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا؛
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 5)
رقابت های قاره ای گزینشی المپیک 2024 پاریس – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا - (گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 4)
پیام تبریک دکتر قالیباف در پی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا
پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در رقابت های کشتی فرنگی آسیا
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان