تصادف کار دست نایب قهرمان جهان داد

یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ 11:11
ماگومدرسول ادریس اف ساعد خود را جراحی کرد
ماگومدرسول ادریس اف دارنده مدال نقره جهان به دلیل تصادف از ناحیه دست مصدوم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این آزادکار روس که مدال نقره وزن 61 کیلوگرم رقابت های جهانی 2019 قزاقستان را در کارنامه خود دارد، ماه گذشته به دلیل تصادف رانندگی از ناحیه دست مصدوم شد و دست خود را گچ گرفت اما در ادامه مجبور شد ساعد دست خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.

ادریس اف در مورد وضعیت دست مصدومش به یک سایت روس گفته است: با نظر پزشک متخصص برای بهبود زخمم 2 هفته صبر کردم و سپس جراحی انجام شد. استخوان دست من را با یک صفحه فلزی ثابت کرده اند که باید طی عملی آن را خارج کنم و پس از آن سه تا چهار هفته زمان لازم است تا بتوانم کارهای سبک را با دستم انجام دهم و دوماه بعد از آن نیز می توانم تمریناتم را شروع کنم.

وی در مورد اینکه در حال حاضر به دلیل شرایط قرنطینه زمان کافی برای بهبودی دست خود دارد گفت: اگر در این شرایط قرار نداشتیم رقابت های قهرمانی کشور روسیه را از دست می دادم و می بایست آن را از تلویزیون تماشا کنم.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان در مورد شرایطش با توجه به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سعی می کنم تا شرایط خاصی پیش نیامده آپارتمانم را ترک نکنم و فقط صبح های زود در نزدیکی خانه ام پیاده روی کوتاهی انجام می دهم.

ادریس اف در پایان گفت: هم در شبکه های اجتماعی و هم در تلویزیون دائما با خبرهایی روبرو می شوم که از بیماران جدیدی در جمهوری ما خبر می دهند، ابتدا باورمان نمی شد که این ویروس جدی باشد ولی در حال حاضر فهمیدیم که شوخی با این ویروس غیر ممکن است، بنابراین من سعی می کنم که نکات ایمنی را رعایت کنم و به همه کسانی که این مصاحبه را می خوانند توصیه می کنم در خانه بمانند و مراقب خود و عزیزانشان باشند.



برچسب ها :