در نشست رییس سازمان لیگ کشتی با استاندار همدان مطرح شد؛

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ 18:25
تیم داری همدان در لیگ کشتی و ابراز علاقه برای میزبانی جام باشگاههای جهان

نشست رییس سازمان لیگ کشتی با استاندار همدان پیرامون تیم داری در لیگ برتر کشتی آزاد و میزبانی هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در نشستی که امروز (چهارشنبه) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی در استانداری همدان برگزار شد، علاوه بر سیدسعید شاهرخی استاندار همدان، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، مهرداد نادری‌فر مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، حسین افشاری فرماندار همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان و حمید یاری رییس هیات کشتی همدان حضور داشتند.

در این نشست نصیرزاده با تقدیر و تشکر از استاندار همدان به خاطر حمایت از ورزش اول کشور گفت: کشتی ورزش اول ایران است و طرفداران خاص خودش را دارد. در همدان هم کشتی ورزش اول به حساب می آید و به نوعی تیمداری همدان در لیگ برتر کشتی آزاد یک مطالبه اجتماعی از سوی مردم این استان به شمار می رود.

استاندار همدان در ادامه این نشست با تشکر از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی و همچنین مسئولان ورزشی استان همدان به ویژه هیات کشتی این استان گفت: به احترام عرق‌هایی که پیشکسوتان کشتی استان همدان ریختند، ‌به طور ویژه از کشتی حمایت خواهیم کرد. همدان قهرمان زیادی را به کشتی معرفی کرده. برادران جوکار، لطیفی، مالمیر، گودرزی، ابراهیمی، بیگلری و میرزایی از جمله افتخارات کشتی کشور هستند. به حرمت زحماتی که آن ها کشیدند، مصر هستیم که از کشتی حمایت کنیم.

وی افزود: نمی‌خواهم رشته‌های دیگر ناراحت شوند، ‌اما کشتی قدمت خاصی در همدان دارد. ما ترجیح می‌دهیم میزبان جام باشگاه های جهان باشیم چون من چنین تجربه‌ای را در رشته دیگری در استان لرستان داشته‌ام. همدان پایتخت گردشگری آسیا لقب گرفته و پتانسیل‌های زیادی در گردشگری دارد. هم از محل اعتبارات استانداری و هم از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و با استفاده پتانسیل حامیان مالی و ظرفیتی که کشتی استان دارد، علاقه داریم همدان در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کند و رتبه ای که در شان این استان باشد را به دست آورد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در رقابت های کشتی فرنگی آسیا
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 3)
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری -2)