اتحادیه جهانی به دنبال افزایش عدالت در داوری کشتی

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ 09:21
همکاری با slomo.tv برای بازبینی فیلم مسابقات
امکان بررسی فیلم های کشتی به صورت فریم به فریم
اتحادیه جهانی کشتی برای افزایش عدالت در داوری کشتی، از خدمات یک شرکت ویدویی برای فیلم برداری و بازبینی فیلم مسابقات کشتی استفاده می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این شرکت (slomo.tv) در 2 سال گذشته در 20 مسابقه از جمله رقابت های جهانی (رده های سنی مختلف) با اتحادیه جهانی همکاری کرده است و قرار است این همکاری تا المپیک 2024 نیز ادامه داشته باشد.

بر این اساس سیستم فیلمبرداری از مسابقات کشتی با 4 دوربین در هر تشک به صورت HD است و هر 2 تشک (8 دوربین) با یک سرور قابل کنترل است.

همچنین برای افزایش عدالت در داوری کشتی زاویه دوربین ها طوری تنظیم شده است که داوران بتوانند در زمان بازبینی فیلم تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده است که کشتی یک ورزش پویا و دیدنی است که توجه مردم در سراسر جهان را به خود جلب می کند. فدراسیون های بین المللی علاقمند به داوری واقع بینانه و منصفانه هستند و در برخی مسابقات مواردی بوجود می آید که تصمیم گیری دشوار است. در این حالت یک ابزار ویژه و یک سیستم ویدیویی چند دوربینه می تواند امکان بررسی فوری اتفاقات از چندین زاویه و با تنظیم سرعت پخش (صحنه آهسته) فریم به فریم را به داوران بدهد.


برچسب ها :