گفت و گویی با مدیر بخش اداری فدراسیون کشتی؛

سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ 11:46
عبدلی: به کشتی علاقه ی ویژه ای دارم
اتوماسیون اداری هیأت های کشتی و سامانه جامعه منابع انسانی راه اندازی می شود
محمدصادق عبدلی گفت: به شخصه علاقه ی ویژه ای به رشته ورزشی کشتی دارم.

محمدصادق عبدلی مدیر بخش اداری فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از کودکی به واسطه حضور پدرم "علی عبدلی" که از قهرمانان آسیا و اعضای تیم ملی کشتی آزاد در دهه 70 میلادی بود علاقه ی ویژه  و تعصب خاصی به ورزش کشتی دارم و در نوجوانی نیز تمرین کشتی می کردم.

وی در مورد اینکه چه مدت است در فدراسیون کشتی مشغول به کار است، تصریح کرد: حدود 14 سال است که در خدمت کشتی هستم و در بخش های روابط عمومی، حوزه ریاست، دبیرخانه و اداری کار کرده ام و هم اکنون نیز حدود 5 سال است که بعنوان مدیر بخش اداری فدراسیون مشغول به کار هستم.

عبدلی در مورد کارهای مهم انجام شده در بخش اداری فدراسیون کشتی اظهار داشت:  دبیرخانه فدراسیون کشتی بعنوان هماهنگ کننده بین سایر بخش های فدراسیون محسوب می شود، ضمن اینکه مکاتبات فدراسیون کشتی با سایر نهادها نیز از کانال امور اداری می گذرد. خوشبختانه اتوماسیون اداری فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان و سایر بخش های فدراسیون راه اندازی شد و آموزش های لازم نیز در این زمینه داده شد و در حدود یکسال است که تمامی مکاتبات ما از طریق این اتوماسیون و به صورت دیجیتال انجام می شود.

وی در مورد کارهای مهم در دست اقدام نیز گفت: مقدمات ایجاد اتوماسیون اداری بین فدراسیون و هیأت های کشتی نیز به انجام رسیده است و به امید خدا پس از رفع مشکل کرونا، اقدام به تشکیل جلسات آموزشی خواهیم کرد و نام کاربری و رمز عبور هر هیأت را به نماینده آن تحویل خواهیم داد تا از این پس مکاتبات با هیأت استان ها نیز به صورت دیجیتالی و بر بستر وب انجام شود. همچنین سامانه جامع منابع انسانی را نیز در دستور کار داریم که بتوانیم مدیریت بهتری بر منابع انسانی خود داشته باشیم. ضمن اینکه به دنبال راه اندازی نرم افزار مدیریت پرسنل هستیم که طی آن حضور و غیاب، درخواست مرخصی و مأموریت به صورت آنلاین ثبت و از بستر وب قابل مشاهده و پیگیری خواهد بود.

مسئول بخش اداری فدراسیون در مورد کارت ملی کشتی تصریح کرد: به دلیل تغییرات در فدراسیون کشتی، کارت ملی کشتی نیز در سال گذشته با مشکلاتی روبرو شد، اما خوشبختانه با پیگیری مستمر فدراسیون کشتی و انعقاد قرارداد و همچنین پشتیبانی واحد فناوری و اطلاعات فدراسیون از آن، به زودی این سامانه به شکل نوین تر و مطلوب تری در دسترس جامعه کشتی خواهد بود.

وی در مورد شیرین ترین و سخت ترین خاطره خود در مدت حضور در فدراسیون کشتی گفت: شیرین ترین خاطره من حضور مردم در سالن مسابقات از جمله رقابت های جام جهانی 2009  و 2013، که در سالن 12 هزار نفری و همچنین جام جهانی 2014 که در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد بود. واقعا جو سالن با حضور پرشور مردم عالی و وصف نشدنی بود. اما سخت ترین خاطره من نیز بر می گردد به مسابقات جام جهانی  کشتی آزاد که اسفندماه سال 87 برگزار شد که با نایب قهرمانی ایران خستگی یک هفته کار فشرده برای آماده سازی سالن بر تنمان ماند.

عبدلی در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی کشور، همواره به دنبال خدمت رسانی به تمامی عزیزان و دست اندرکاران کشتی بودم و امیدوارم که در ادامه نیز بتوانم با قدرت و دقت به انجام امور ادامه دهم.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما