مربی گرجستانی باجرانگ:

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ 08:20
به طور معجزه آسایی از هند برگشتم
سوشیل کومار قصد حضور در المپیک را دارد
بدینیشویلی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به طور معجزه آسایی توانستم کشور هند را به مقصد گرجستان ترک کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، شاکو بدینیشویلی مربی اختصاصی باجرانگ آزادکار مطرح هندی، گفت: در آخرین لحظه و با آخرین پرواز توانستم کشور هند را به مقصد گرجستان ترک کنم.

وی ادامه داد: من به طور معجزه آسایی توانستم برگردم، در غیر اینصورت باید مدت طولانی را در هند می ماندم. همه مربیان خارجی قبل از من آنجا را ترک کرده بودند و برای من نیز به هنگام عزیمت به کشورم مشکلی به وجود آمد که از طریق دوستم که معاون وزیر خارجه بود و تماسی که با سفیر ما در دهلی گرفت توانستم در آخرین پروازی که از کشور هند انجام می شد خود را به کشور امارات برسانم و از آن جا نیز عازم گرجستان شوم.

بدینیشویلی تصریح کرد: پس از ورود به کشور مجبور شدم به مدت 2 هفته در هتلی قرنطینه شوم و این روندی است که تمامی کسانی که به کشور وارد می شوند باید طی کنند.

این مربی در مورد نحوه ادامه تمرینات باجرانگ اظهار داشت: ما هر روز از طریق تلفن و فضای مجازی در ارتباط هستیم و دستیار من که یک فیزیوتراپیست است از باجرانگ مراقبت می کند. من نیز روند تمرینات و آموزش وی را کنترل می کنم که این تمرینات شامل تمرین های آماده سازی جسمانی و عمومی می باشد.

بدینیشویلی در مورد اینکه تعویق المپیک به نفع و یا ضرر  باجرانگ شد خاطرنشان کرد: البته تعویق المپیک در حال حاضر یک کار مفید و درست بود اما من دوست داشتم که المپیک همین تابستان برگزار می شد و این به نفع ما بود. امروز باجرانگ یکی از صدرنشیان وزن خود است و امیدوارم که بتواند موقعیت خود را حفظ کند اما یکسال وقفه می تواند مشکل ساز باشد. البته این مشکل برای راوی کومار که در وزن 57 کیلوگرم حضور دارد و باید 7 تا 8 کیلو از وزن خود بکاهد بیشتر است.

وی ادامه داد: سوشیل کومار دارنده مدال نقره و برنز المپیک که سال آینده  38 ساله می شود قصد حضور در المپیک را دارد و نارسینگا یاداو دارنده مدال برنز جهان نیز سال آینده با اتمام دوره محرومیت 4 ساله می تواند در این بازی ها حضور یابد.


برچسب ها :