سرمربی تیم ملی کشتی آزاد لهستان:

یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ 08:22
از راه دور به کشتی گیرانم آموزش می دهم
یوسف عبدالسلام اف گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، از راه دور به کشتی گیرانم آموزش می دهم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یوسف عبدالسلام اف دارنده مدال های نقره کشتی آزاد المپیک و جهان و سرمربی تیم کشتی آزاد کشور لهستان در مصاحبه با یک سایت روس گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از راه دور به کشتی گیرانم آموزش می دهم.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 6 هزار نفر در لهستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیش از 200 نفر نیز فوت کرده اند، ما در خانه مانده ایم و قرنطینه را رعایت می کنم.

عبدالسلام اف تصریح کرد: هم اکنون مشاغل و موسسات آموزشی تعطیل است و فقط می توانیم برای پیاده روی به صورت شخصی بیرون برویم و باید حداقل فاصله را از یکدیگر رعایت کنیم. و من نیز برنامه های تمرینی را که مخصوص شرایط قرنطینه است به ورزشکاران ارائه کرده ام.

وی در مورد نحوه تمرینات کشتی گیران اظهار داشت: همه کشتی گیران ما یک برنامه آموزشی فردی دارند و در خانه مشغول به فعالیت هستند و برنامه تمرینی ما شامل کار با وزنه و وسایل بدنسازی در منزل و راهپیمایی صبحگاهی است، همچنین آن ها تمرین سایه زنی را نیز انجام می دهند و شب ها نیز تمرینات کششی را انجام می دهند.

عبدالسلام اف در مورد اینکه چه زمانی قرنطینه در کشور لهستان پایان می یابد، گفت: با توجه به شیوع کرونا قرنطینه ادامه خواهد داشت اما ورزشکاران تا 12 خردادماه اجازه حضور در اماکن ورزشی را نخواهند داشت و احتمال دارد که تا آن زمان یک سالن ورزشی در شرایط قرنطینه و زیر نظر پزشکان را در اختیار برخی از ورزشکاران خاص قرار دهند که این موضوع نیز هم اکنون در حال بحث و بررسی است.   




برچسب ها :