سرگئی بلوگلازوف:

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ 11:00
IOC در مورد تعویق المپیک تصمیم درستی گرفت
سرگئی بلوگلازوف گفت: تصمیم کمیته بین المللی المپیک برای تعویق المپیک 2020 توکیو درست بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سرگئی بلوگلازوف یکی از پرافتخارترین آزادکاران دنیا در مصاحبه با یک سایت روس، با بیان این مطلب گفت: تصمیم کمیته بین المللی برای تعویق المپیک 2020 توکیو دشوار اما درست بود.

دارنده 2 مدال طلای المپیک ادامه داد: البته همه چیز برای برگزاری المپیک آماده بود و ژاپنی ها هزینه های زیادی برای برگزاری این بازی ها انجام دادند اما شیوع ویروس کرونا تبدیل به یک معضل جهانی شده است. من با دوستانم در ژاپن تماس گرفتم و آن ها از این تصمیم ناراحت بودند اما باید بگویم که ژاپنی ها افرادی هستند که می توانند از پس دشواری ها برآیند و مطمئن هستم که می توانند المپیک را در سطح بالایی برگزار کنند.

سرگئی بلوگلازوف 2 مدال طلای المپیک، 6 مدال طلا و یک مدال نقره جهان و سابقه مربیگری در کشورهای روسیه، آمریکا، ژاپن، سنگاپور و قزاقستان را در کارنامه ورزشی خود دارد و اکنون در دانشگاه میشیگان آمریکا مشغول به آموزش کشتی گیران است.

ناظم امینه کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم از کشور سن مارینو و استوان میچیچ کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم از کشور صربستان که در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان با کسب رتبه پنجم سهمیه المپیک را کسب کرده اند، زیر نظر بلوگلازوف تمرینات خود را انجام می دهند.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون