برای قضاوت در مسابقات گزینشی قاره اروپا در مجارستان

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ 09:42
از محمد مصلایی پور داور المپیکی کشورمان دعوت شد
محمد مصلایی پور در رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا قضاوت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور با تأیید این خبر گفت: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور داور درجه S1 و المپیکی کشورمان برای قضاوت در رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است، دعوت رسمی بعمل آورده است.

فروتن افزود: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب داوران قضاوت کننده در المپیک 2020 توکیو مراحل مختلفی را درنظر گرفته است که رقابت های گزینشی قاره ای برای داوران آن قاره نیز یکی از این مسابقات می باشد اما حضور داور المپیکی کشورمان در رقابت های گزینشی اروپا، نشان از توانمندی های داوران ایرانی به جهت قضاوت در رقابت های المپیک می باشد.

رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا روزهای 26 اسفند سال جاری تا 3 فروردین ماه سال 99 در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است محمد مصلایی پور، سعید عباسی، نیما صادقی و مهدی بشیری چهار داور درجه S1 کشورمان هستند که می بایست در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می شود، قضاوت کنند. و این داوران کشورمان عصر فردا (شنبه) راهی کشور هند می شوند.


برچسب ها :