یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ 13:40
علی اکبر یوسفی کشتی گیر آینده داری است
میرزازاده با صلاحدید کادر فنی به هند اعزام می شود
حسن رنگرز گفت: علی اکبر یوسفی کشتی گیر شایسته سنگین وزن کشتی فرنگی کشورمان دارای آتیه درخشان و از مدعیان این وزن است.

حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص انتخاب کادر فنی برای اعزام کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم به رقابت های قهرمانی آسیا در هند با بیان این مطلب افزود: در این موارد باید به تصمیمات کادر فنی و محمد بنا اعتماد کنیم چراکه این تصمیمات با رویکرد تقویت تیم ملی گرفته می شود و تشخیص سرمربی تیم ملی در این موارد درست بوده و همیشه نیز پاسخگوی تصمیمات خود بوده است.

رنگرز ادامه داد: البته انتخاب امین میرزازاده برای رقابت های قهرمانی آسیا به منزله نفی علی اکبر یوسفی نیست و قطعا کادر فنی برای علی اکبر یوسفی و سایر فرنگی کاران برنامه ی فنی و آماده سازی جداگانه ای دارد.

مدیر فنی تیم های ملی با تأکید بر اینکه یوسفی کشتی گیر آینده دار و با آتیه درخشان و یکی از مدعیان وزن 130 کیلوگرم است، تصریح کرد: حضور یا عدم حضور در قابت های آسیایی به منزله تأیید یا تکذیب شایستگی کشتی گیران و انتخاب آن ها نیست.

قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان در پایان خاطرنشان کرد: تأکید کادر فنی در انتخاب ملی پوشان از رقابت های جام تختی بود و در هیچ جایی گفته نشده بود که نفر اول این مسابقات به رقابت های آسیایی اعزام خواهد شد. کادر فنی بر اساس سیاست های فنی نفرات را به مسابقات مختلف و متنوع اعزام می کند و هدف نهایی و همه تلاش ها متوجه حضور در رقابت های المپیک خواهد بود.



برچسب ها :