صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ 13:09
از کتاب مکالمات معتبر کشتی به زبان انگلیسی رونمایی شد
صبح امروز و با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، از کتاب مکالمات معتبر کشتی در دنیا به زبان انگلیسی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این کتاب با تألیف دکتر اردلان کاوه استاد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد و پیام نور شیراز و محمدابراهیم امامی از داوران مطرح بین المللی کشورمان، مسئول آموزش کمیسیون داوران و مشاور رئیس فدراسیون به چاپ رسیده است صبح امروز با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون و ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوری کشتی رونمایی شد.
دکتر کاوه در مورد این کتاب گفت: در این کتاب تمامی مکالمات و محاوره های واقعی کشتی به صورت عمومی و تخصصی که به زبان انگلیسی در دنیا انجام می شود به صورت انگلیسی به تألیف درآمده است، ضمن اینکه یک سی دی نیز به همراه این کتاب ارائه می شود که تمامی تلفظات به صورت صوتی در آن گنجانده شده است.

محمد ابراهیم امامی نیز در مورد این کتاب تصریح کرد: برای تألیف این کتاب حدود سه سال وقت گذاشته شده است و تمامی اصطلاحات و مکالمه هایی که به زبان کشتی در دنیا انجام می شود در آن گنجانده شده است و حسن این کتاب این است که تمامی آن به صورت زبان انگلیسی است که می تواند در دسترس تمامی جامعه کشتی در دنیا قرار گیرد.
امامی افزود: این کتاب نیاز مبرم تمامی کشتی گیران، مربیان و داوران کشورمان است که در رقابت های مختلف بین المللی داخلی و خارجی حضور می یابند.
رئیس پیشین کمیسیون داوران فدراسیون کشتی اظهار داشت: یک کتاب دیگر نیز با همت دکتر توکلی در مورد قوانین و مقررات کشتی به صورت فارسی و انگلیسی به چاپ رسیده است که نسخه جدید آن که در آن تمامی تغییرات قوانین و مقررات اتحادیه جهانی کشتی لحاظ شده است به زودی منتشر خواهد شد و در اختیار علاقمندان و انستیتو کشتی قرار خواهد گرفت.
ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی نیز در مورد این کتاب گفت: این کتاب توسط فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی ارسال خواهد شد تا بعنوان یک مرجع قابل استناد و ارزشمند در اختیار تمامی کشتی گیران، مربیان، داوران و علاقمندان به کشتی در جهان قرار گیرد.
فروتن خاطرنشان کرد: این کتاب می تواند بعنوان یکی از مراجع اصلی تدریس در کلاس های آموزشی باشد و به زودی در داخل کشور نیز به چاپ انبوه خواهد رسید تا در اختیار علاقمندان قرار گیرد.



گالری تصاویر

برچسب ها :