بعداز ظهر امروز و همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ 15:01
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در محل فدراسیون کشتی برگزار شد
حضور جمع کثیری از مردم، قهرمانان، ورزشکاران و مسئولان
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید گمنام بعد از ظهر امروز (سه شنبه) و همزمان با شب شهادت حضرت صدیقه طاهر (س) در محل خانه کشتی شهید صدرزاده (فدراسیون کشتی) مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم عزیز و شهید پرور، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش و کشتی، جمعی از مسئولان کشوری و لشگری از جمله دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  و احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان و پرسنل فدراسیون  کشتی و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر آغاز شد و پس از آن با اجرای نظام اسلامی از مجریان رسانه ملی و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده ادامه یافت.
در این مراسم محمدحسین پویان فر مداح اهل بیت به ذکر مصیبت حضرت صدیقه طاهره (س) و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت و مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور پیکر شهید گمنام برگزار و یاد و خاطره شهدای اسلام گرامی داشته شد.
همچنین مادر شهیدان داود، رسول و علیرضا خالقی پور دقایقی را برای حاضرین صحبت کرد و جمع حاضر بر پیکر این شهید پاک و مطهر اقامه نماز کردند.
در ادامه نیز مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام و 19 ساله، هشت سال دفاع مقدس که در سال 1365، در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شده بود در محل محوطه بیرونی خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده با مداحی نریمان پناهی، بر روی دستان قهرمانان کشتی از جمله حمید سوریان، حسن یزدانی، پرویز هادی، فردین معصومی و با حضور محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی برگزار و پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در آرمگاه خود قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان و دکتر احمدی نیز در مراسم تدفین این شهید گرانقدر حضور داشتند.
دقایقی از این مراسم نیز به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون