رقابت های بین المللی کشتی آزاد ایتالیا

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ 14:50
زارع راهی مرحله نیمه نهایی شد
محمدیان در مرحله یک چهارم نهایی
نمایندگان کشورمان در اوزان 97 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا از ظهر امروز (جمعه) به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نیک ماتوهین از آلمان و آنتونی نلسون از آمریکا می رود.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون