مراسم تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ 13:40
حضور خانواده معظم شهید و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی
مراسم نامگذاری خانه کشتی محمد بنا به شهید مصطفی صدرزاده همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مراسم با حضور خانواده گرانقدر شهید صدرزاده، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان، مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وجمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهریار، سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و حسین هادیان رئیس اداره توسعه ورزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از پیشکسورتان و همرزمان شهید صدرزاده و مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم از تابلوی خانه کشتی شهید کشتی گیر مصطفی صدرزاده توسط پدر ایشان و محمد بناء پرده برداری شد.
در ادامه محمد بنا در این مراسم با اشاره به اینکه دوست داشتم اسم یک پهلوان بر روی خانه کشتی باشد گفت: شهداء خیلی بیش از این به گردن ما حق دارند و کمترین وظیفه ما زنده نگه داشتن نام آن ها است.

تندگویان در این مراسم گفت: کشتی یک کار بزرگ را انجام داد و ثابت کرد که پهلوانی خیلی بزرگتر از حوزه ورزش است و آن چیزی است که باید به ورزش بدهیم در همه رشته ها، پهلوانی، اخلاق و مرام است و این اتفاق در این مراسم افتاد.
علی نژاد نیز با بیان اینکه شهیدان زنده هستند اظهار داشت: اینکه نام یک شهید بر روی خانه کشتی قرار گیرد این فهم و درک و معرفت جامعه کشتی را نشان می دهد که به پهلوانی بیشتر از قهرمانی توجه می کنند. این نامگذاری و از خودگذشتگی که آقای محمد بنا انجام داده اند برکت های زیادی برای کشتی خواهد داشت.
در ادامه خدایار بهرامی از نزدیکان شهید مصطفی صدرزاده به وصف اخلاقیات و روحیات این شهید گرانقدر پرداخت.
در پایان این مراسم فدراسیون کشتی با اهدای هدیه و لوح تقدیری از پدر شهید مصطفی صدرزاده و محمد بنا تقدیر بعمل آورد و لوح تقدیری نیز از سوی خانواده شهید صدرزاده به سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اهداء شد.
تبرک این مراسم با پرچم مطهر حرم رضوی و مداحی حاج مجید شعبانی  پایان بخش این مراسم بود.



برچسب ها :