پس از پایان ششمین دوره جام باشگاه های جهان در بجنورد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ 18:26
نشست خبری رئیس ستاد برگزاری مسابقات برگزار شد
بیگ زاده: یک کار جهادی در استان انجام شد
نشست خبری بیگ زاده معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان شمالی و رئیس ستاد برگزاری ششمین دوره رقابت های کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه های جهان، صبح امروز (شنبه) با حضور اصحاب رسانه در بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بیگ زاده در این نشست که با حضور نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی برگزار شد، گفت: یک کار جهادی در استان انجام شد، دکتر شجاعی استاندار در رأس این کار حضور داشت و تمام مردم و مسئولین دست به دست هم دادند که یک رویداد بین المللی در سطح بسیار خوبی برگزار شود.

در ادامه نصیرزاده با بیان اینکه کشورهای خوبی در رقابت های جام باشگاه های جهان حضور یافتند گفت: تیم روسیه پیش از این قرار بود در این مسابقات حضور یابد اما با توجه به محرومیت آن ها توسط کمیته بین المللی المپیک به خاطر دوپینگ، در این مسابقات حضور نیافتند، اما تیم هایی مانند چین و قرقیزستان نیز با تمام بضاعت خود در این مسابقات حضور یافتند.

وی ادامه داد: خارج از بحث فنی این مسابقات، مسائل مهمی از لحاظ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود داشت و این رقابت ها باعث شد تا استان خراسان شمالی مرکز توجهات قرار گیرد.

خبرنگاران حاضر در این جلسه نیز با اذعان به اینکه بجنورد میزبانی خوبی از این مسابقات داشت، گفتند: استان خراسان شمالی با حداقل امکاناتی که در اختیار داشت، توانست رقابت هایی در سطح جهانی را به شکل مطلوبی برگزار کند.


گالری تصاویر

برچسب ها :