جواد اله قدمی:

یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ 10:10
نمایندگان کمیته انضباطی در تمامی مسابقات حضور خواهند داشت
به تمامی موارد انضباطی رسیدگی خواهد شد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اعزام نمایندگان کمیته انضباطی به تمامی مسابقات داخلی، به تمامی موارد پیش آمده رسیدگی خواهد شد.

دکتر جواداله قدمی مشاور حقوقی فدراسیون کشتی و رئیس کمیته انضباطی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به انتصاب سه عضو کمیته انضباطی، نمایندگان این کمیته در تمامی مسابقات داخلی فدراسیون کشتی حضور فعال خواهند داشت و در صورت بروز مشکل یا موارد انضباطی، گزارشات مربوطه بلافاصله به کمیته انضابطی ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به تمامی موارد انضباطی در مسابقات رسیدگی خواهد کرد و به دنبال حاکمیت نظم و انضباط در مسابقات خواهد بود.
قدمی تصریح کرد: در رقابت های بین المللی جام کودک که هفته گذشته در شهر الوند استان قزوین برگزار شد نیز نماینده کمیته انضباطی حضور داشت و مشکل خاصی در این مسابقات به وجود نیامد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مسابقات و عملکرد هیأت های کشتی استان ها در رصد نمایندگان کمیته انضباطی قرار می گیرد و امیدوارم که با حضور نمایندگان این کمیته در رقابت ها و رسیدگی فوری به موارد پیش آمده در کمیته انضباطی، دیگر شاهد هیچ گونه بی نظمی و نقض مقررات در مسابقات نباشیم.



برچسب ها :